نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۸

ساخت چند قسمت جدید از فیلم ترسناک Fear Street توسط نتفلیکس

طبق اخبار جدید منتشر شده به‌نظر می‌رسد که نتفلیکس به‌دنبال ساخت چند قسمت جدید از مجموعه فیلم Fear Street است.

فیلم Fear Street که درواقع یک سه‌گانه ترسناک است، هر ۳ قسمت آن سال گذشته از شبکه نتفلیکس پخش شد و با وجود دریافت نقدهای متوسط، توانست مورد توجه مخاطبان این سرویس استریم قرار بگیرد و به یکی از آثار محبوب نتفلیکس تبدیل شود. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، احتمال دارد قسمت‌های بیشتری از مجموعه فیلم ترسناک خیابان ترس ساخته شود. طبق خبری که Bloody Disgusting منتشر کرده، نتفلیکس هم‌اکنون ساخت چند قسمت جدید از فیلم Fear Street را آغاز کرده است.

طبق این اطلاعات نتفلیکس سخت مشغول ساخت فیلم‌های بیشتری از این مجموعه فیلم اسلشری است، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. نویسنده این وب‌سایت درواقع به مصاحبه اخیر آر ال استاین، نویسنده رمان‌های Fear Street با وب‌سایت یاهو اشاره کرده که گفته شایعاتی مبنی بر ساخت قسمت‌های بیشتر از فیلم خیابان ترس را شنیده است. استاین در این مصاحبه گفته است:

دختر کتاب‌فروش کشته می‌شود فیلم خیابان ترس

«شایعاتی در مورد ساخت فیلم‌های بیشتر از فیلم Fear Street برای نتفلیکس شنیده‌ام؛ چون شنیده‌ام که اولین سری فیلم‌ها تابستان گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند. این فیلم‌ها به‌خاطر اینکه همه آن‌ها درجه سنی بزرگسال داشتند، من را به نحوی شوکه کردند و من هرگز اثری با درجه سنی R ننوشته‌ام. همه شخصیت‌های نوجوان فیلم در حال تکه تکه شدن بودند و با خودم گفتم که من یک فیلم اسلشری دارم.»

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و نمی‌دانیم که چقدر شایعات ساخت قسمت‌های بیشتر از فیلم Fear Street واقعیت دارد، اما احتمال دارد نتفلیکس به‌زودی در این مورد صحبت کند. مایا هاوک، جیلیان جیکوبز، کیانا مادیرا، اولیویا ولش، بنجامین فلورز جونیور، اشلی زاکرمن، فرد هچینگر، جولیا ریوالد، جرمی فورد، دارل بریت گیبسن، سیدی سینک، امیلی راد، متیو اسمیت و ویکتور کریستین، از جمله بازیگرانی هستند که در سه قسمت فیلم Fear Street حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

لی ینیاک وظیفه کارگردانی هر سه قسمت فیلم Fear Street را براساس فیلمنامه‌ای از فیل گرازیادی بر عهده داشته است. همچنین بازگشت تیم تولید سه قسمت اول هنوز مشخص نیست. البته می‌دانیم که استاین چندین قسمت جدید از رمان‌های خیابان ترس را نوشته است و احتمال دارد نتفلیکس به سراغ آن‌ها برود.


منبع Fearhq
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده