نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۲

تمدید سریال The Wheel of Time برای فصل سوم

آمازون در کامیک کان سن دیگو امسال از تمدید زودهنگام سریال The Wheel of Time برای فصل سوم خبر داده است.

آمازون پیش از شروع پخش سریال The Wheel of Time از تمدید آن برای فصل دوم خبر داده بود و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال چرخ زمان برای یک فصل دیگر تمدید شده است. آمازون در حاشیه کامیک کان سن دیگو امسال تایید کرد که سریال The Wheel of Time را برای فصل سوم تمدید کرده است. گفته می‌شود که فصل سوم سریال چرخ زمان براساس رمان The Shadow Rising که چهارمین رمان نوشته شده توسط رابرت جردن است، تولید و از آمازون پخش خواهد شد.

رمان The Shadow Rising درواقع محبوب‌ترین رمان ریف جودکینز، سازنده سریال از مجموع ۱۴ رمان نوشته شده نیز است. انتظار می‌رود فصل دوم و سوم سریال چرخ زمان مانند فصل اول در ۸ قسمت تولید و پخش شوند. در حال حاضر مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال The Wheel of Time به پایان رسیده است که انتظار می‌رود پخش این سریال فانتزی در اواخر سال ۲۰۲۲ از آمازون آغاز شود. همچنین در ادامه می‌توانید اولین ویدیو منتشر شده از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال The Wheel of Time را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

رزمند پایک، جاشوا استرادوفسکی، مارکوس رادرفورد، زوئی رابینز، دونال فین، مادلین مدن، دنیل هنی، مایکل مک‌الاتون، آلوارو مورته، ماریا دویل کندی، داریل مک‌کارمک، پریانکا بوس، حامد انیماشون، یوهان مایرز و امانوئل ایمانی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Wheel of Time حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. ریف جودکینز، نویسنده و تهیه‌کننده سریال Agents of SHIELD، به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه‌کننده در سریال چرخه زمان حضور دارد.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده