نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳۰ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۹

شایعه: بازگشت غافلگیرکننده هنری کویل برای نقش سوپرمن در کامیک کان

طبق شایعه منتشر شده، هنری کویل احتمال دارد تا دوباره نقش سوپرمن را بازی کند و این خبر ممکن است در کامیک کان سن دیگو اعلام شود.

برادران وارنر در حال ساخت ریبوتی برای فیلم Superman به تهیه‌کنندگی جی جی آبرامز است که گفته می‌شود شخصیت مرد پولادین در این فیلم ممکن است رنگین پوست باشد. این موضوع با اعتراض طرفداران مواجه شده است و آن‌ها خواهان بازگشت هنری کویل برای نقش سوپرمن هستند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، طرفداران دنیای دی سی ممکن است در کامیک کان سن دیگو امسال غافلگیر شوند.

ددلاین در گزارش اخیر خود در مورد انتظاری که طرفداران می‌توانند از پنل دی سی در کامیک کان سن دیگو امسال داشته‌ باشند گفته است است که احتمال دارد تا هنری کویل به‌صورت غافلگیرکننده وارد این پنل شود تا در مورد آینده شخصیت سوپرمن در دنیای دی سی صحبت کند. در حال حاضر حضور فیلم Black Adam و فیلم Shazam: Fury of the Gods در پنل DC تایید شده است و کویل پس از پخش فیلم Zack Snyder’s Justice League، دیگر برای بازی در این نقش بازنگشته است.

طبق گزارش‌های منتشر شده، برادران وارنر در حال حاضر برنامه‌ای برای بازگشت کویل در نقش سوپرمن ندارد و آن‌ها به‌دنبال توسعه دنیای دی سی از جهات دیگر هستند. البته بازگشت کویل ممکن است ارتباطی به فیلم آینده مرد پولادین نداشته باشد و برخی اعتقاد دارند که کویل ممکن است نقش سوپرمن را در فیلم Black Adam با بازی دواین جانسون بازی کند و حضور کوتاهی در این فیلم داشته باشد که می‌تواند حضور افتخاری بزرگی برای فیلم بلک ادم لقب بگیرد.

در حال حاضر بازگشت یا عدم بازگشت کویل مشخص نیست و گزارش دیگری می‌گوید که کویل هم‌اکنون در مراحل فیلم‌برداری فصل سوم سریال ویچر برای بازی در نقش گرالت حضور دارد و بعید است که او در این مقطع بتواند به آمریکا سفر کند. ازطرفی در سریال Peacemaker و فیلم شزم که شاهد حضور افتخاری شخصیت سوپرمن بودیم، بازیگر دیگری نقش این ابرقهرمان محبوب دی‌سی را بازی کرده بود. در هر حال تنها باید تا پنل دی سی در کامیک کان سن دیگو امسال صبر کنیم.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده