نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳۰ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۰۹

انتشار اولین تصویر رسمی فیلم جان ویک 4 با بازی کیانو ریوز

لاینزگیت اولین تصویر رسمی فیلم John Wick: Chapter 4 را منتشر کرده است که در آن شاهد بازگشت جان ویک با بازی کیانو ریوز هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر رسمی فیلم John Wick: Chapter 4 منتشر شده است. لاینزگیت امروز اولین تصویر رسمی فیلم John Wick 4 را منتشر کرد که در این تصویر شاهد حضور جان ویک با بازی کیانو ریوز هستیم که به‌نظر می‌رسد جان ویک مشغول دعا خواندن است. اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و در ادامه می‌توانید اولین تصویر رسمی فیلم John Wick: Chapter 4 را مشاهده کنید:

جان ویک با بازی کیانو ریوز در حال دعا خواندن در فیلم John Wick: Chapter 4

در نمایشگاه سینماکان امسال بود که اولین تریلر فیلم جان ویک 4 پخش شد، اما این تریلر تا به امروز به شکل آنلاین پخش نشده است و باید دید لاینزگیت چه زمانی را برای شروع تبلیغات این فیلم اکشن در نظر گرفته است. همچنین در حال حاضر اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات فیلم John Wick: Chapter 4 در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که اتفاقات آن پس از حوادث قسمت سوم آغاز می‌شود و بخشی از اتفاقات در کشور ژاپن جریان خواهد داشت.

کیانو ریوز در نقش جان ویک، ایان مک‌شین، لارنس فیشبرن، مارکو زارور، لانس ردیک، رینا ساوایاما، دانی ین، هیروکی سانادا، بیل اسکاشگورد، شمیر اندرسون و اسکات ادکینز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم John Wick: Chapter 4 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند سه قسمت اول فیلم جان ویک، چاد استاهلسکی برای کارگردانی فیلم John Wick 4 بازگشته است. همچنین شی هیتن و مایکل فینچ وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت جدید این فیلم اکشن را بر عهده داشته‌اند.

فیلم John Wick: Chapter 4 قرار است در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۳ (۴ فروردین ۱۴۰۲) روی پرده برود. همچنین ساخت فیلم جان ویک 5 تایید شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده