نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳۰ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۹

بازگشت کارگردان مورتال کامبت برای ساخت فیلم Mortal Kombat 2

با مشخص شدن کارگردان فیلم Mortal Kombat 2، مراحل ساخت این فیلم اکشن سرعت بیشتری گرفته و وارد مرحله تازه‌ای شده است.

بهمن گذشته بود که مشخص شد نیو لاین سینما رسما به ساخت فیلم Mortal Kombat 2 چراغ سبز نشان داده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل ساخت دنباله فیلم مورتال کامبت با پیشرفت بیشتری مواجه شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، سیمون مک کوید، کارگردان فیلم Mortal Kombat برای کارگردانی دنباله این فیلم اکشن باز خواهد گشت. جرمی اسلیتر، نویسنده سریال Moon Knight وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Mortal Kombat 2 را بر عهده دارد.

فیلم Mortal Kombat در اردیبهشت گذشته در سالن‌های سینما و شبکه HBO Max اکران شد و نقدهای متوسط و ضعیفی را از منتقدان و تماشاگران دریافت کرد. فیلم مورتال کامبت در مجموع بیش از ۸۳/۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۴۲/۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۴۱/۴ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. البته این فیلم اکشن با استقبال بسیار خوب کاربران شبکه HBO Max نیز مواجه شده است.

جو تسلیم، لودی لین، مکاد بروکس، تادانابو آسانو، جسیکا مک‌نامی، چین هان، هیرویوکی سانادا، جاش لاوسون، سیسی استرنجر، الیزا کادول و لوئیس تن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mortal Kombat حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم Mortal Kombat 2 از جمله بازیگران، تاریخ اکران و زمان شروع تولید در دسترس نیست، اما طبق پایان قسمت اول، احتمالا باید منتظر حضور شخصیت جانی کیج در فیلم مورتال کامبت 2 باشیم.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده