نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳۰ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۹

نمایش آخرین کشتار مایکل مایرز در اولین تریلر فیلم Halloween 3

یونیورسال پیکچرز اولین تریلر فیلم Halloween Ends را منتشر کرده است که در آن شاهد آخرین رویارویی مایکل مایرز با لوری استرود هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم Halloween Ends منتشر شده است. در اولین تریلر فیلم Halloween 3 که یونیورسال به‌تازگی آن را منتشر کرده، شاهد آخرین رویارویی مایکل مایرز با لوری استرود پس از حوادث قسمت قبلی هستیم که طبق انتظار، در این فیلم اسلشر باید منتظر قربانیان بیشتری از مایکل مایرز باشیم و او در راه رسیدن به لوری استرود افراد بیشتری را به قتل می‌رساند. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

جیمی لی کرتیس در نقش لوری استرود، جیمز جود کورتنی و نیک کسل در نقش نیک کسل/مایکل مایرز، اندی متیچاک، ویل پاتون، کایل ریچاردز، مایکل اولری، روهان کمپبل و عمر درسی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Halloween Ends حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو قسمت گذشته فیلم هالووین، دیوید گوردون گرین وظیفه کارگردانی و دنی مک‌براید وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم هالووین به پایان می‌رسد را بر عهده داشته‌اند.

فیلم هالووین در سال ۲۰۱۸ روی پرده‌های سینما رفت و توانست مورد توجه منتقدان قرار بگیرد. این فیلم ترسناک درنهایت موفق شد بیش از ۲۵۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و پس از این موفقیت، یونیورسال به ساخت دو دنباله دیگر از فیلم Halloween چراغ سبز نشان داد. فیلم Halloween Kills که قسمت دوم فیلم هالووین است، سال گذشته در سالن‌های سینما و سرویس استریم پیکاک اکران شد و نقدهای متوسطی را دریافت کرد و این فیلم اسلشر و ترسناک بیش از ۱۳۱/۷ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است.

فیلم Halloween Ends برای اکران در تاریخ ۱۴ اکتبر (۲۲ مهر)‌ برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده