نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۷

تریلر جدید سریال خاندان اژدها با محوریت صحنه‌های اکشن، پیش‌درآمد بازی تاج و تخت

شبکه HBO امروز تریلر رسمی سریال House of the Dragon را منتشر کرد که در آن شاهد نبرد داخلی تارگرین‌ها برای تصاحب تخت آهنین هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از سریال House of the Dragon منتشر شده است. این تریلر درواقع تریلر رسمی پیش درآمد سریال Game of Thrones است که در طول آن شاهد شکل گرفتن یک رقابت برای تخت آهنین هستیم که در آن شاهزاده رینیرا تارگرین و دیمون تارگرین نبردی را برای آیرون ترون آغاز می‌کنند که هر یک به‌دنبال گرفتن متحد هستند و همین موضوع باعث ایجاد نبردهای داخلی می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر رسمی سریال House of the Dragon را از یوتیوب HBO Max تماشا کنید.

شخصیت های سریال House of the Dragon

مت اسمیت، اما دارسی، اولیویا کوک، ریس ایفانز، پدی کانسیداین، استیو توسانت، سونویا میزونو، ایو بست، فابین فرانکل، گراهام مک‌تاویش، میلی الکاک، امیلی کری، رایان کر، جفرسون هال، دیوید هوروویچ، متیو نیدهم، بیل پترسون، ساوانا استین، فیا سابان، ایوان میچل، جان مک‌میلان و گاوین اسپوکس، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال House of the Dragon حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جرج آر آر مارتین، خالق دنیای وستروس و رایان کندال وظیفه خلق سریال House of the Dragon را بر عهده دارند. کندال وظیفه نوشتن فیلمنامه تمامی قسمت‌های سریال را بر عهده داشته است و همچنین به‌عنوان شورانر نیز در این سریال حضور دارد. میگوئل ساپوچنیک، کارگردان ۶ قسمت از سریال Game of Thrones، نیز وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت و چند قسمت دیگر را بر عهده داشته و همچنین به‌عنوان شورانر به کندال برای ساخت سریال خاندان اژدها کمک کرده است.

پخش سریال House of the Dragon از تاریخ ۲۱ آگست (۳۰ مرداد) از شبکه HBO آغاز خواهد شد که همزمان با آن، در دسترس کاربران HBO Max نیز قرار خواهد گرفت. فصل اول سریال خاندان اژدها در ۱۰ قسمت تولید شده است. اتفاقات سریال House of the Dragon قرار است ۳۰۰ سال پیش از حوادث سریال اصلی رخ دهد و تمرکز آن روی شروع و پایان خاندان تارگرین خواهد بود. درواقع در این سریال قرار است شاهد نمایش داستان A Dance with Dragon که جنگ داخلی خاندان تارگرین بود باشیم.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده