نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۸ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۹

تمدید سریال The Bear برای فصل دوم

شبکه FX و هولو از تمدید سریال The Bear که با تحسین منتقدان و استقبال بینندگان مواجه شده، برای فصل دوم خبر داده‌اند.

اوایل این ماه بود که پخش سریال The Bear از شبکه FX به پایان رسید. این سریال درام توانسته با تحسین منتقدان و استقبال گسترده مردم مواجه شود. سریال خرس ازطریق سرویس FX on Hulu از شبکه هولو پخش می‌شود. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این سریال درام برای فصل جدید باز خواهد گشت. شبکه FX سرانجام اعلام کرد که سریال The Bear رسما برای فصل دوم تمدید شده است که فصل دوم این سریال تحسین شده قرار است مانند فصل اول در ۸ قسمت تولید و از شبکه هولو پخش شود.

سریال The Bear داستان یک آشپز جوان به‌نام کارمن برزاتو را دنبال می‌کند که به خانه خود در شیکاگو بازگشته است تا کنترل مغازه ساندویچ ایتالیایی و خانوادگی را پس از خودکشی برادرش بر عهده بگیرد. جرمی آلن وایت، ابن ماس-بچراک، آیو ادبیری، لایونل بویس، لیزا کولون زایاس، متی متیسون، ابی الیوت، الیور پلت، کریس وایتسک، ادوین لی گیبسون، خوزه کروانتس و کوری هندریکس، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Bear حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین جان برنتال به‌عنوان بازیگر مهمان در این سریال حضور داشته است. کریستوفر استورر و جوآنا کالو وظیفه ساخت سریال The Bear را بر عهده دارند که برای ساخت فصل دوم این سریال درام نیز باز خواهند گشت. اریک شریر، رئیس FX Entertainment در بیانیه منتشر شده ضمن هیجان از ساخت فصل دوم این سریال و تمجید از عملکرد بازیگران و تیم تولید گفت که سریال The Bear توانسته همزمان نظر مثبت منتقدان و بینندگان را جلب کند و عملکرد تجاری موفقی داشته باشد.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده