نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۸ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۶

ساخت سریال انیمیشنی براساس بازی Grounded

به‌تازگی نویسنده انیمیشن Star Wars: The Clone Wars برای ساخت یک سریال انیمیشنی براساس بازی Grounded استخدام شده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یک سریال انیمیشنی براساس یک بازی جدید در دست ساخت است. ددلاین از ساخت یک سریال انیمیشنی براساس بازی Grounded خبر داده است. این سریال انیمیشنی با همکاری آبسیدین اینترتیمنت، ایکس باکس، Waterproof Studios/SC Productions، کینتیک مدیا و باردل اینترتیمنت تولید خواهد شد. همچنین برنت فریدمن، نویسنده انیمیشن Star Wars: The Clone Wars وظیفه ساخت انیمیشن گراندد را بر عهده گرفته است.

برین گودریچ که پیش از این روی بازی Halo کار کرده بود، وظیفه کارگردانی سریال Grounded را بر عهده دارد، اما در حال حاضر اطلاعاتی در مورد شبکه پخش‌کننده در دسترس نیست. بازی Grounded که توسط آبسیدین در دست ساخت است، یک بازی چندنفره آنلاین است که تمرکز آن روی بچه‌های کوچک شده است که به اندازه حشرات کوچک شده‌اند. این بچه‌ها باید با همکاری یکدیگر از تمامی موارد ترسناک حیاط خلوت از جمله عنکبوت‌ها، مورچه‌ها و دیگر موجودات عبور کنند و جان سالم به در ببرند.

المان‌های محیطی بازی Grounded

بازی Grounded که سال‌ها در مراحل ساخت قرار داشته و نسخه دسترسی زودهنگام آن منتشر شده بود،‌ بالاخره نسخه رسمی آن قرار است در ماه سپتامبر امسال (شهریور یا مهر) برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی عرضه شود که طبق انتظار و مانند نسخه ارلی اکسس، از روز عرضه در دسترس کاربران گیم پس قرار خواهد گرفت. ددلاین می‌گوید که اتفاقات انیمیشن Grounded در همان دنیای بازی رخ خواهد داد که چهار دوست فناوری را پیدا می‌کنند که باعث می‌شوند آن‌ها بسیار کوچک شوند.

حالا آن‌ها برای زنده ماندن در حیاط خلوت خود باید مبارزه گنند و همچنین باعث فاش شدن توطئه یک شرکت شوند که شهر زادگاه و محل زندگی آن‌ها را تهدید می‌کند. سریال انیمیشنی گراندد اولین اقتباس از مجموعه‌های ایکس باکس نیست و پیش از این شاهد ساخت و پخش سریال Halo از شبکه پارامونت پلاس بودیم که سریال هیلو هم‌اکنون برای فصل دوم تمدید شده است. فیلم Minecraft، سریال Fallout و فیلم Gears of War که البته ساخت آن فعلا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، دیگر آثار در دست ساخت از دنیای Xbox هستند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده