نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۷ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۹

انتشار اولین تصاویر از سریال گودزیلا شبکه اپل

مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال بدون نام گودزیلا رسما آغاز شده و به‌‌تازگی اولین تصاویر از پشت صحنه فیلم‌برداری این سریال فاش شده است.

ماه بهمن گذشته بود که خبری منتشر شد مبنی‌براینکه لجندری در حال ساخت سریال گودزیلا برای شبکه اپل تی وی پلاس است که تمرکز این سریال پس از حوادث فیلم Godzilla خواهد بود. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر از پشت صحنه فیلم‌برداری سریال Godzilla فاش و منتشر شده است. مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Godzilla and the Titans مدتی می‌شود که رسما در کانادا آغاز شده است.

حالا تصاویری از پشت صحنه سریال Godzilla فاش و منتشر شده است که در آن البته خبری از گودزیلا نیست، اما در این تصاویر می‌توانید شاهد یک گروه نظامی باشید که ظاهرا در حال انجام یک عملیات نجات و کمک به بازماندگان هستند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما می‌توانید در یک تصویر شاهد حضور مت شکمن، کارگردان دو قسمت از این سریال باشید که در حال صحبت با یکی از بازیگران سریال است. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

اتفاقات سریال Godzilla پس از حوادث نبرد گودزیلا و تایتان‌ها در سان فرانسیسکو جریان دارد که بخش زیادی از شهر را نابود کردند. حالا مردم با این واقعیت تکان دهنده که هیولاها واقعی هستند،‌ مواجه شده‌اند و تمرکز سریال گودزیلا روی یک خانواده است که یک سفر و ماجراجویی برای کشف اسرار پنهان شده و میراثی که به سازمان مخفی و مرموز مونارک مرتبط می‌شود، آغاز می‌کنند.

مت شکمن، کارگردان سریال WandaVision اخیرا به سریال Godzilla and the Titans اضافه شده است و او قرار است وظیفه کارگردانی دو قسمت اول سریال Godzilla را بر عهده داشته باشد. علاوه‌بر کارگردانی، شکمن به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در سریال گودزیلا و تایتان‌ها حضور خواهد داشت. رن واتابه، کرسی کلمونس، آنا ساوایی، الیسا لاسوفسکی و جو تیپت، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Godzilla حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

طبق اعلام اپل، کریس بلک، نویسنده سریال Star Trek: Enterprise و سریال Outcast به‌عنوان شورانر در سریال Godzilla and the Titans حضور دارد. بلک به‌همراه، مت فراکشن، جوبی هارولد، توری تونل، هیرو ماتسوکا و تاکماسا آریتا به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در سریال Godzilla نقش خواهد داشت. همچنین دنباله فیلم Godzilla vs Kong که در حال حاضر نامی ندارد، در تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۲۴ (۲۵ اسفند ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما خواهد رفت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده