نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۶ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۸

مشخص شدن تاریخ اکران فیلم جدید کارگردان 1917 و Skyfall

سرچلایت پیکچرز تاریخ اکران فیلم Empire of Light به کارگردانی سم مندس و با بازی الیویا کلمن را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم Empire of Light تایید و اعلام شده است. سرچلایت پیکچرز که به استودیوی قرن بیستم و والت دیزنی تعلق دارد، اعلام کرد که فیلم امپراتور روشنایی برای اکران در تاریخ ۹ دسامبر امسال (۱۸ آذر) برنامه‌ریزی شده است. سم مندس، کارگردان آثاری چون فیلم American Beauty، فیلم Road to Perdition، فیلم Jarhead، فیلم Revolutionary Road، فیلم Away We Go، فیلم Skyfall، فیلم Spectre و فیلم 1917، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Empire of Light را بر عهده داشته است.

الیویا کلمن با موهای زرد رنگ روی فرش قرمز اسکار

الیویا کلمن، مایکل وارد، کالین فرث، توبی جونز، کریستال کلارک، تانیا مودی، تام بروک و هانا اونسلو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم امپراتور روشنایی حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم عاشقانه در ماه بهمن گذشته جلوی دوربین رفته بود. اتفاقات فیلم Empire of Light به‌عنوان یک داستان عاشقانه در اوایل دهه ۸۰ میلادی در انگلیس توصیف شده است که در یک سینمای ساحلی جریان دارد.

فیلم Empire of Light درواقع حکم بازگشت سم مندس به ساخت فیلم های درام و عاشقانه را دارد که او در گذشته بیشتر برای ساخت چنین آثاری شناخته شده بود که گفته می‌شود فیلم امپراطور روشنایی شانس خوبی برای حضور در فصل جوایز دارد. مندس پیش از این یکبار و برای کارگردانی فیلم American Beauty موفق به دریافت جایزه اسکار شده بود و همچنین سه بار دیگر برای فیلم 1917 در بخش‌های بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه اورجینال نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده