نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۶ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۶

چنینگ تیتوم جایگزین کریس ایوانز در فیلم جدید اپل شد

چنینگ تیتوم قرار است در فیلم جدید اپل با بازی اسکارلت جوهانسون، جایگزین کریس ایوانز شود. کارگردان جدید این فیلم مشخص شده است.

فروردین امسال بود که اعلام شد اسکارلت جوهانسون و کریس ایوانز قرار است در فیلم جدید اپل با نام Project Artemis که جیسون بیتمن کارگردان آن خواهد بود، دوباره هم‌بازی شوند. اما از آن زمان تغییراتی در پروژه رخ داده از جمله اینکه جیسون بیتمن از کارگردانی این فیلم انصراف داده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تغییرات بیشتری در فیلم پروژه آرتمیس رخ داده است. در ابتدا مشخص شد که کریس ایوانز نیز از حضور در فیلم Project Artemis انصراف داده است.

اسکارلت جوهانسون و کریس ایوانز

دلیل این موضوع تداخل زمان فیلمبرداری این فیلم با فیلم Pain Hustlers با بازی امیلی بلانت است که این فیلم قرار است پروژه بعدی ایوانز باشد. همچنین اپل برای جایگزینی ایوانز در فیلم پروژه آرتمیس، چنینگ تیتوم، بازیگر فیلم 21Jump Street و فیلم Magic Mike را که اخیرا شاهد حضورش در فیلم The Lost City بودیم، انتخاب کرده است. همچنین اسکارلت جوهانسون همچنان قرار است در فیلم Project Artemis حضور داشته باشد. 

علاوه‌براین گرگ برلانتی، سازنده سریال You و کارگردان فیلم Life as We Know It، وظیفه کارگردانی فیلم Project Artemis را بر عهده گرفته و جایگزین جیسون بیتمن شده است که مدتی پیش به علت اختلاف با اپل از این پروژه جدا شده بود. گفته می‌شود که اپل بیش از ۱۰۰ میلیون دلار برای تصاحب فیلم پروژه آرتمیس هزینه کرده است. رز گیلروی وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Project Artemis را بر عهده دارد. فیلم پروژه آرتمیس به یک فیلم کمدی عاشقانه توصیف شده است که اتفاقات آن در پس زمینه پرتاب آپولو 11 به ماه در سال ۱۹۶۸ رخ می‌دهد.

 اپل طی ماه‌های گذشته بیش از ۲۰۰ میلیون دلار برای خرید حق تولید و پخش فیلم‌هایی مثل فیلم Argyle به کارگردانی متیو وان و فیلم بدون نام با موضوع فرمول یک با بازی برد پیت هزینه کرده است. اپل همچنین حق پخش فیلم‌هایی مثل فیلم Killers of the Flower Moon به کارگردانی مارتین اسکورسیزی، فیلم Tetris با بازی تارون اجرتون و فیلم Emancipation به کارگردانی آنتوان فوکوآ را در اختیار دارد که انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۲ پخش شوند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده