نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۵ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۴

مشخص شدن نام و بازیگران سریال جدید The Boys

آمازون سرانجام از نام اسپین‌آف سریال The Boys پرده برداشت و همچنین فهرست بازیگران این سریال ابرقهرمانی را منتشر کرد.

مدتی می‌شود که پخش فصل سوم سریال The Boys به پایان رسیده و این سریال هم‌اکنون برای فصل چهارم نیز تمدید شده است، اما طرفداران می‌توانند پیش از پخش فصل چهارم سریال پسران، منتظر اسپین‌آف این سریال ابرقهرمانی باشند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نام و فهرست بازیگران سریال The Boys تایید و اعلام شده است. آمازون رسما اعلام کرد که این سریال قرار است Gen V نام داشته باشد و اطلاعاتی از داستان و اتفاقات آن را منتشر کرد.

اتفاقات سریال Gen V در کالجی جریان دارد که توسط Vought International ایجاد شده و دانشجویان با قدرت‌های ابرقهرمانی مشغول تحصیل در آن هستند. این سریال قرار است دارای محتوای بزرگسالانه و با درجه سنی R باشد که قرار است زندگی این دانشجویان را بررسی کند و به آن بپردازد و همچنین این ابرانسان‌ها قرار است توانایی‌های جسمانی، ذهنی و اخلاقی خود را به اثبات برسانند تا رسما وارد دنیای ابرقهرمانان شوند.

اسپین‌آف سریال The Boys به ترکیبی از رمان‌های Hunger Games و آثار دانشجویی و دانشگاهی توصیف شده است که لحن طنز سریال پسران نیز در آن حفظ خواهد شد. میشل فازکاس و تارا باترز، نویسنده سریال Agent Carter به‌عنوان شورانر، نویسنده و سازنده در سریال Gen V حضور دارند. اریک کریپک، ایوان گلدبرگ، سث روگن و جیمز ویور که به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال پسران حضور دارند، به‌همراه نیل اچ. موریتز و پاون شتی، به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی در اسپین‌آف سریال The Boys نیز حضور خواهند داشت.

لیز برادوی، جز سینکلر، چنس پردومو، شلی کان، مدی فیلیپس، لاندن تور، درک لوه، آسا جرمن، پاتریک شوارتزنگر، سین پاتریک توماس و مارکو پیگوسی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Gen V حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. مراحل فیلم‌برداری و تولید اسپین‌آف سریال The Boys هم‌اکنون آغاز شده است و انتظار می‌رود این سریال در سال ۲۰۲۳ از شبکه آمازون پخش شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده