نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۵ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۱

پیوستن بازیگر سریال Severance به فیلم مادام وب دنیای مرد عنکبوتی

آدام اسکات که این روزها حسابی برای بازی در سریال Severance سر زبان‌ها افتاده، جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فیلم Madame Web اضافه شده است.

سونی پیکچرز در حال ساخت فیلمی براساس شخصیت مادام وب است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده است. آدام اسکات، بازیگر سریال Severance پس از توافق با سونی پیکچرز به جمع بازیگران فیلم مادام وب اضافه شده است، اما در حال حاضر اطلاعاتی از نقش او در این فیلم از دنیای مرد عنکبوتی سونی پیکچرز در دسترس نیست.

انتخاب داکوتا جانسون برای نقش مادام وب در جهان فیلم های مرد عنکبوتی سونی

علاوه‌بر اسکات، داکوتا جانسون در نقش مادام وب، سیدنی سوئینی، اما رابرتس،‌ سلست اوکانر، ایزابلا مرسد و طاهر رحیم، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون برای حضور در فیلم Madame Web با سونی پیکچرز قرارداد همکاری امضا کرده‌اند. منابع نزدیک به فیلم می‌گویند که به‌دلیل قدرت‌های ذهنی که مادام وب دارد، او قرار است اساسا در نقش نسخه دکتر استرنج دنیای سونی ظاهر شود. اس‌جی کلارکسون، کارگردان دو قسمت از سریال Jessica Jones و دو قسمت از سریال The Defenders وظیفه کارگردانی فیلم Madame Web را بر عهده دارد.

وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده مت سازاما و بورک شارپلس، سازندگان سریال Lost in Space و نویسنده فیلمنامه فیلم Morbius، به‌همراه کرم سانگا خواهد بود. علاوه‌بر سریال Severance، اسکات طی این سال‌ها در آثاری چون سریال Parks and Recreation، فیلم Black Mass، فیلم Krampus، فیلم Flower، فیلم Step Brothers، فیلم The Secret Life of Walter Mitty، سریال The Good Place و سریال Big Little Lies، حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است.

فیلم Madame Web برای اکران در تاریخ ۷ ژوئیه ۲۰۲۳ (۱۶ تیر ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است. همچنین فیلم Kraven the Hunter قرار است در تاریخ ۱۳ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۳ دی ۱۴۰۱) اکران شود و فیلم El Muerto به‌عنوان اولین فیلم ساخته شده براساس دنیای مارول با محوریت شخصیت لاتین، در تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۲ دی ۱۴۰۲) اکران خواهد شد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده