نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۴ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۹

انتشار تریلر جدید انیمه Suzume no Tojimari، اثر بعدی کارگردان Your Name

تریلر جدیدی از انیمه Suzume no Tojimari منتشر شده است که در آن شاهد تصاویر بیشتری از اتفاقات این انیمه مورد انتظار هستیم.

انیمه Suzume no Tojimari قرار است انیمه بعدی ماکوتو شینکای، کارگردان انیمه Your Name و انیمه Weathering With You باشد که شینکای وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این انیمه را بر عهده دارد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از انیمه Suzume's Locking-Up منتشر شده است. در این تریلر شاهد تصاویر بیشتری از اتفاقات این انیمه هستیم که در آن می‌توان درکنار در جادویی، یک گربه بامزه تا یک صندلی متحرک را مشاهده کرد.

همچنین در طول تریلر نمای بیشتری از دنیای اتفاقات انیمه تا شخصیت مرموز انیمه Suzume no Tojimari نمایش داده می‌شود که شخصیت اصلی داستان به‌خاطر این مرد مرموز وارد یک ماجراجویی جذاب و ظاهرا خطرناک می‌شود. نانوکا هارا صداپیشگی شخصیت سوزومه ایواتو را بر عهده دارد. در ادامه می‌توانید تریلر جدید انیمه Suzume's Locking-Up را تماشا کنید:

تماشا از یوتیوب

انیمه Suzume no Tojimari داستان دختری ۱۷ ساله به‌نام سوزومه را دنبال می‌کند که در یک شهر آرام در کیوشو زندگی می‌کند. یک روز مسافر جوانی به او می‌گوید که دنبال یک در می‌گردد و این موضوع زندگی او را برای همیشه تغییر می‌دهد. او مرد جوان را تا سمت کوه‌ها دنبال می‌کند که در آن یک در قدیمی وجود دارد که توسط ساختمان‌های مدرن احاطه شده است و این آغاز سفر مرموز سوزومه است.

انیمه Suzume no Tojimari برای اکران در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) در کشور ژاپن برنامه‌ریزی شده است، اما هنوز تاریخ اکران بین‌المللی یا نسخه انگلیسی زبان این انیمه مشخص و اعلام نشده است. 


منبع TheVerge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده