نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۴ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۷

مشخص شدن کارگردان بازسازی لایو اکشن انیمیشن Lilo and Stitch دیزنی

والت دیزنی سرانجام کارگردان فیلم Lilo and Stitch را انتخاب و استخدام کرد تا مراحل تولید این فیلم لایو اکشن با پیشرفت مواجه شود.

مهر ۹۷ خبری منتشر شد مبنی بر اینکه والت دیزنی در حال ساخت بازسازی لایو اکشن براساس انیمیشن Lilo and Stitch است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان فیلم لیلو و استیچ سرانجام انتخاب شده است. دین فلیشر کمپ، کارگردان انیمیشن Marcel the Shell with Shoes On که با تحسین منتقدان مواجه شده، پس از توافق با والت دیزنی وظیفه کارگردانی فیلم Lilo and Stitch را بر عهده گرفته است.

دین فلیشر کمپ

همچنین کریس برایت در حال انجام مذاکرات نهایی برای نوشتن فیلمنامه فیلم لیلو و استیچ است. مایک ون ویز نسخه اولیه فیلمنامه این فیلم لایو اکشن را نوشته بود. دن لین و جاناتان ایریک که پیش از این به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم Aladdin با دیزنی همکاری کرده بودند، به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم Lilo and Stitch حضور خواهند داشت. انیمیشن Lilo and Stitch داستان یک دختر در هاوایی را روایت می‌کند که لیلو نام دارد.

او به یک حیوان خانگی غیر معمول که درواقع یک فراری با قدرت‌های فوق‌العاده است و استیچ نام دارد، پناه می‌دهد و در ادامه شاهد رابطه دوستی عمیق بین این دو هستیم. در حال حاضر مشخص نیست که فیلم Lilo and Stitch قرار است در سالن‌های سینما نمایش داده شود یا اینکه برای پخش از دیزنی پلاس در دست ساخت است. دین فلیشر کمپ بیشتر برای کارگردانی آثار کوتاه شناخته می‌شود و انیمیشن Marcel the Shell with Shoes On که حاوی تصاویر لایو اکشن نیز است، اولین تجربه او در کارگردانی یک فیلم بلند است.

انیمیشن Marcel the Shell with Shoes On درواقع براساس یک انیمیشن کوتاه به کارگردانی فلیشر کمپ ساخته شده که این انیمیشن کوتاه در سال ۲۰۱۰ در یوتیوب برای اولین‌بار آپلود و منتشر شد. انیمیشن Marcel the Shell with Shoes On تاکنون کمی بیش از یک میلیون دلار در گیشه فروش کرده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده