نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۴ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۳

پیوستن بازیگر Ready or Not به فیلم Scream 6

به‌تازگی سامارا ویوینگ و تونی ریوولوری پس از توافق با پارمونت پیکچرز به جمع بازیگران فیلم Scream 6 اضافه شده‌اند.

ماه بهمن گذشته بود که پارامونت رسما از ساخت فیلم Scream 6 خبر داد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو بازیگر دیگر به جمع بازیگران فیلم جیغ 6 اضافه شده‌اند. سامارا ویوینگ با سابقه بازی در فیلم Ready or Not و تونی ریوولوری با سابقه بازی در فیلم The Grand Budapest Hotel، دو بازیگری هستند که قرار است در فیلم Scream 6 نقش‌آفرینی کنند. در حال حاضر اطلاعاتی از نقش این دو بازیگر در این فیلم ترسناک دسترس نیست.

سامارا ویوینگ و تونی ریوولوری

علاوه‌بر ویوینگ و ریوولری، ملیسا باررا، جاسمین ساوی براون، میسون گودینگ، جنا اورتگا، هیدن پنیتیر، درموت مالرونی، لیانا لیبراتو، جک چمپیون، دوین نکودا، هنری چرنی و جاش سگارا، دیگر بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم Scream 6 حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. متیو بتینلی-اولپین و تایلر جیلت، کارگردان‌های فیلم Ready or Not و فیلم Scream که به تیم The Radio Silence شهرت دارند، برای کارگردانی فیلم Scream 6 باز خواهند گشت.

همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم ترسناک جیغ 6 بار دیگر بر عهده جیمز وندربیلت و گای بوسیک، نویسنده قسمت جدید فیلم جیغ گذاشته شده است. پیش از این سامارا ویوینگ با متیو بتینلی-اولپین و تایلر جیلت در فیلم Ready or Not همکاری مشترکی داشته‌ بود و حالا در قسمت جدید فیلم Scream قرار است شاهد همکاری دوباره آن‌ها باشیم. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Scream 6 قرار است از تابستان امسال آغاز شود.

قسمت ششم فیلم Scream در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۳ (۱۱ فروردین ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. فیلم Scream 5 که در دی گذشته روی پرده رفت، تاکنون بیش از ۱۴۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۸۱/۶ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۵۸/۴ میلیون دلار در بازار بین‌المللی می‌شود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده