نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۳ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۹

انتشار تصاویری جدید از سریال خاندان اژدها، پیش‌درآمد بازی تاج و تخت

به‌تازگی تصاویر جدیدی از سریال House of the Dragon منتشر شده است که در آن شاهد نماهای جدیدی از این سریال موردانتظار هستیم.

طرفداران سریال بازی تاج و تخت بی‌صبرانه منتظر انتشار تریلر جدید سریال House of the Dragon هستند که ظاهرا باید تا نمایشگاه کامیک کان سن دیگو صبر کنند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از سریال خاندان اژدها منتشر شده است. مجله‌ی EW به‌تازگی تصاویر جدیدی از سریال House of the Dragon را منتشر کرده است که در آن شاهد حضور شاهزاده رینیرا تا دیمون تارگرین هستیم که این تصاویر دید بهتری از اتفاقات از پیش درآمد سریال Game of Thrones را ارائه می‌دهد که می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

دیمون تارگرین در لباس مبارزه در سریال House of the Dragon

همچنین مجله EW که شماره جدیدش را به سریال خاندان اژدها اختصاص داده، ۱۰ تصویر روی جلد از سریال House of the Dragon به اشتراک گذاشته است که تمرکز آن طبق انتظار روی شخصیت‌های اصلی سریال است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

تارگرین ها روی تصویر جلد سریال House of the Dragon

دیمون تارگرین روی تصویر جلد EW سریال House of the Dragon

مت اسمیت، اما دارسی، اولیویا کوک، ریس ایفانز، پدی کانسیداین، استیو توسانت، سونویا میزونو، ایو بست، فابین فرانکل، گراهام مک‌تاویش، میلی الکاک، امیلی کری، رایان کر، جفرسون هال، دیوید هوروویچ، متیو نیدهم، بیل پترسون، ساوانا استین، فیا سابان، ایوان میچل، جان مک‌میلان و گاوین اسپوکس، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال House of the Dragon حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جرج آر آر مارتین، خالق دنیای وستروس و رایان کندال وظیفه خلق سریال House of the Dragon را بر عهده دارند. کندال وظیفه نوشتن فیلمنامه تمامی قسمت‌های سریال را بر عهده داشته است و همچنین به‌عنوان شورانر نیز در این سریال حضور دارد. میگوئل ساپوچنیک، کارگردان ۶ قسمت از سریال Game of Thrones، نیز وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت و چند قسمت دیگر را بر عهده داشته و همچنین به‌عنوان شورانر به کندال برای ساخت سریال خاندان اژدها کمک کرده است.

پخش سریال House of the Dragon از تاریخ ۲۱ آگست (۳۰ مرداد) از شبکه HBO آغاز خواهد شد که همزمان با آن، در دسترس کاربران HBO Max نیز قرار خواهد گرفت. فصل اول سریال خاندان اژدها در ۱۰ قسمت تولید شده است. اتفاقات سریال House of the Dragon قرار است ۳۰۰ سال پیش از حوادث سریال اصلی رخ دهد و تمرکز آن روی شروع و پایان خاندان تارگرین خواهد بود. درواقع در این سریال قرار است شاهد نمایش داستان A Dance with Dragon که جنگ داخلی خاندان تارگرین بود باشیم.


منبع MovieWeb
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده