نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۲ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۹

انتشار تصاویری از طراحی‌ های متفاوت شخصیت شرور سریال Stranger Things 4

به‌تازگی ۴ تصویر مفهومی از طراحی‌ ظاهر شخصیت وکنا در فصل چهارم سریال Stranger Things منتشر شده است که در آن شاهد طراحی‌های متفاوتی هستیم.

فصل چهارم سریال Stranger Things به یک موفقیت تاریخی برای نتفلیکس تبدیل شد و این سریال توانست لقب اولین سریال انگلیسی زبان این سرویس استریم با بیش از یک میلیارد ساعت تماشا را به‌دست بیاورد. بخشی از طرفداران یکی از دلایل موفقیت سریال Stranger Things 4 را شخصیت شرور و منفی وکنا می‌دانند که توانسته به محبوبیتی در اندازه قهرمانان داستان دست پیدا کند. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر مفهومی اولیه‌ای از فصل چهارم سریال Stranger Things منتشر شده است که می‌تواند جالب باشد.

براساس این تصاویر که توسط مایکل ماهر جونیور طراحی و منتشر شده، شاهد ظاهر بسیار متفاوت وکنا در ابتدا پروژه ساخت فصل چهارم سریال Stranger Things هستیم. در بخشی از تصاویر وکنا ظاهری ترسناک‌تری دارد که ما را به یاد اسلندرمن یا دیگر شخصیت‌های ترسناک دنیای سینما، تلویزیون و کتاب می‌اندازد، اما ظاهرا هدف سازندگان سریال این بوده است که وکنا ظاهری انسانی‌تر داشته باشد که باتوجه‌به شخصیت و ریشه او، می‌تواند تصمیم منطقی‌تر باشد تا بیننده بهتر با او در سریال Stranger Things 4 ارتباط برقرار کند.

درواقع هدف سازندگان سریال صرفا ترساندن بیننده نبوده است و آن‌ها می‌خواستند شخصیتی را خلق کنند که هم ظاهری ترسناکی داشته باشد، هم اینکه بتوان آن را با هویتش بشناسیم و او را صرفا یک هیولا دیگر از دنیای وارونه ندانیم. سریال Stranger Things برای فصل پنج و پایانی تمدید شده است که ظاهرا طرفداران باید حداقل تا سال ۲۰۲۴ برای پخش آن صبر کنند. در ادامه می‌توانید این تصاویر جذاب و جالب را مشاهده کنید:

میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، کلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، وینونا رایدر، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، کارا بوینو، پرایا فرگوسن، برت گلمن، رابرت انگلاند، جیمی کمپبل باور، ادورادو فرانکو، جوزف کوئین، ایمیبث مک‌نالتی، مایلز ترویت، رجینا تینگ چن و گریس ون دین، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند سه فصل گذشته وظیفه ساخت سریال Stranger Things 4 نیز بر عهده برادران دافر بوده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده