نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۲ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۳

پیوستن بازیگر هان سولو جوان به سریال Ironheart مارول

آلدن ارنرایک، بازیگر نقش هان سولو جوان جدیدترین بازیگری است که پس از توافق با مارول استودیو به جمع بازیگران سریال Ironheart اضافه شده است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Ironheart هم‌اکنون در آتلانتا در جریان است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به سریال آیرون هارت اضافه شده است. ددلاین گزارش داد که آلدن ارنرایک، بازیگر نقش هان سولو جوان در فیلم Solo: A Star Wars Story پس از توافق با مارول استودیو قرار است در سریال Ironheart نقش‌آفرینی کند. بااین‌حال، اطلاعاتی از نقش ارنرایک در دسترس نیست، اما گفته می‌شود که او یک نقش کلیدی را بر عهده دارد.

علاوه‌بر ارنرایک، دومینیک تورن در نقش ریری ویلیامز ملقب به آیرون‌ هارت، لیریک راس در نقش بهترین دوست ریری ویلیامز، آنتونی راموس، هارپر آنتونی و منی منتانا، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Ironheart حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. ریری ویلیامز در سریال Ironheart قرار است پیشرفته‌ترین لباس و زره از زمان شروع به کار آیرون من را خلق کند. شخصیت ویلیامز توسط برایان مایکل بندیس و مایک دئوداتو خلق و برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ در کمیک‌های مارول معرفی شد.

آیرون هارت / Ironheart

ریری ویلیامز دختری ۱۵ ساله و دانشجوی مهندسی MIT است. تورن در فیلم Black Panther: Wakanda Forever نیز قرار است حضور داشته باشد که فیلم Black Panther 2 قرار است در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) اکران شود. چایناکا هاج که پیش از این به‌عنوان دستیار نویسنده در سریال Amazing Stories و سریال Snowpiercer نقش داشته است، رهبری تیم نویسندگان و ساخت سریال Ironheart را بر عهده دارد. همچنین وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف سریال آیرون‌هارت بر عهده سم بیلی و آنجلا بارنز است.

سریال Ironheart در ۶ قسمت تولید و در سال ۲۰۲۳ از دیزنی پلاس پخش خواهد شد. علاوه‌بر فیلم Solo: A Star Wars Story، آلدن ارنرایک سابقه حضور در آثار دیگری چون فیلم Beautiful Creatures، فیلم Stoker، فیلم Blue Jasmine، فیلم Hail, Caesar، فیلم Rules Don't Apply و سریال Brave New World را نیز داشته است. ارنرایک اخیرا در فیلم Oppenheimer به کارگردانی کریستوفر نولان جلوی دوربین رفته است و همچنین فیلم Cocaine Bear به کارگردانی الیزابت بنکس و فیلم Fair Play از دیگر فیلم‌های بعدی او هستند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده