نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

انتخاب سم تیلور-جانسون برای کارگردانی فیلم بیوگرافی ایمی واینهاوس

سم تیلور-جانسون با سابقه‌ی کارگردانی فیلم Fifty Shades of Grey روی صندلی کارگردانی فیلم بیوگرافی ایمی واینهاوس تحت عنوان Back to Black می‌نشیند.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که سم تیلور-جانسون برای کارگردانی فیلم بیوگرافی ایمی واینهاوس، خواننده و ترانه‌سرای فقید بریتانیایی در نظر گرفته شده است. استودیو فیلم‌سازی Studiocanal وظیفه‌ی تولید این پروژه را برعهده دارد که با نام Back to Black (بازگشت به سیاهی) شناخته می‌شود. مت گرینهاگ، نویسنده‌ی فیلم Control (کنترل) فیلم‌نامه‌ی این فیلم را به رشته‌ی تحریر در می‌آورد، اما جزئیات دقیق داستان آن مشخص نیست.

انتظار می‌رود که به‌زودی جست‌وجو برای یافتن بازیگرهای فیلم Back to Black آغاز شود. ایمی واینهاوس، خواننده‌ی برنده‌ی جایزه‌ی گرمی بیشتر به‌خاطر آلبوم Back to Black شناخته می‌شود که دومین آلبوم استودیویی این هنرمند به‌حساب می‌آید و شامل ترانه‌های Rehab (بازپروری) و You Know I’m No Good (می‌دونی که خوب نیستم) است. این خواننده که با اعتیاد به مواد مخدر و الکل مبارزه می‌کرد، در سن ۲۷ سالگی براثر مسمومیت درگذشت.

دبرا هیوارد از استودیو Studiocanal و آلیسون اوون درکنار تریسی سیوارد به‌عنوان تهیه‌کنندگان این فیلم بیوگرافی فعالیت می‌کنند. زندگی حرفه‌ای و مرگ ایمی واینهاوس موضوع مستند Amy به کارگردانی آصف کاپادیا بود که در شاخه‌ی بهترین مستند مراسم اسکار ۲۰۱۶ برنده‌ی جایزه شد. افزون‌براین در سال ۲۰۱۶ یک مستند با نام Reclaiming Amy (احیای ایمی) از شبکه‌ی BBC پخش شد که مصادف با ۱۰امین سالگرد درگذشت ایمی واینهاوس بود.

سم تیلور-جانسون سکان هدایت نخستین فیلم از مجموعه فیلم‌های رمانتیک درام Fifty Shades of Grey (پنجاه طیف خاکستری) را در دست داشت. از دیگر آثار سینمایی این کارگردان انگلیسی می‌توان به فیلم Nowhere Boy (پسر ناکجاآبادی)، فیلم A Million Little Pieces (یک میلیون قطعه‌ی کوچک) و فیلم Destricted (غیرممنوعه) اشاره کرد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده