نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۰ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۳

بازگشت آهنگساز سریال Loki برای فصل دوم

ناتالی هولت، آهنگساز موسیقی متن فصل اول سریال Loki روی فصل دوم مجموعه‌ی پرطرفدار مارول و دیزنی پلاس نیز کار می‌کند.

سریال Loki برخلاف سایر آثار استودیوی مارول و شبکه دیزنی پلاس، تلاشی برای حفظ اعضای ثابت تیم در فصل‌های پیش رو نشان نداده و برعکس، گروه جدیدی مسئولیت توسعه‌ی فصل دوم این سریال را برعهده دارند. کیت هرون، کارگردان فصل اول این مجموعه بعد از اتمام این فصل از پروژه جدا شد تا جاستین بنسون و آرون مورهد، کارگردان‌های سریال Moon Knight مسئولیت فصل دوم را برعهده بگیرند. حتی مایکل والدرون، نویسنده ارشد فصل اول سریال Loki هم این وظیفه را در فصل دوم به اریک مارتین واگذار کرد. بااین‌حال براساس گزارش‌های منتشرشده به نظر می‌رسد که خوشبختانه یکی از اعضای مهم تیم، برای فصل دوم بازمی‌گردد.

به گزارش نشریه Inverse، ناتالی هولت (Natalie Holt)، آهنگساز فصل اول سریال لوکی برای فصل دوم این مجموعه برمی‌گردد تا به ساخت موسیقی جذاب و درخشانی که به نوبه‌ی خود تعریف کننده‌ی ماهیت این سریال بود، ادامه دهد. البته او با سریال جدید Obi-Wan Kenobi بسیار مشغول بود و قرار است در پروژه بعدی خود، وظیفه‌ی کار روی موسیقی متن فیلم Batgirl را برعهده بگیرد. خبر بازگشت او برای فصل دوم Loki می‌تواند برای طرفدارها خوشحال‌کننده باشد.

Natalie Holt آهنگساز سریال لوکی

در حال حاضر اطلاعات داستانی بسیار کمی از فصل ۲ سریال Loki در اختیار ما قرار دارد. اما به‌طور کلی می‌توان گفت که هسته‌ی مرکزی اتفاقات این سریال باتوجه به شخصیت لوکی و ماهیت مولتی ورس، می‌تواند تقریبا با هر مسیری که MCU در پیش بگیرد، ادامه پیدا کند.

در اولین تصاویر فاش‌شده از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال لوکی شاهد بازگشت تام هیدلستون در نقش لوکی و اوون ویلسون در نقش ایجنت موبیوس بودیم که ظاهرا دوباره وارد یک سفر در زمان شده‌اند. گویا این بار آن‌ها به دهه ۷۰ میلادی سفر کرده‌اند. همچنین در بخش دیگری از تصاویر پشت صحنه فصل دوم سریال Loki طرفدارها متوجه پوسترهایی از فیلم Zaniac شدند. Zaniac درواقع یکی از دشمنان ثور در دنیای کمیک‌های مارول است.

فصل دوم سریال لوکی قرار است در ۶ قسمت تولید و در سال ۲۰۲۳ از شبکه آنلاین دیزنی پلاس پخش شود. انتظار می‌رود علاوه‌بر تام هیدلستون و اوون ویلسون، سوفیا دی مارتینو، گوگو امبتا-را، وونمی موساکو و تارا استرانگ هم در فصل دوم سریال Loki نقش‌آفرینی کنند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده