نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۹ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۷

اعلام تاریخ اکران فیلم Armageddon Time با بازی آنتونی هاپکینز و جسیکا چستین

یونیورسال تاریخ اکران فیلم Armageddon Time به کارگردانی جیمز گری و با بازی آنتونی هاپکینز و جسیکا چستین را تایید و اعلام کرد.

فیلم Armageddon Time یکی از فیلم‌های بخش رقابت جشنواره فیلم کن امسال بود که توانست با واکنش مثبت منتقدان مواجه شود. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم زمان آرماگدون مشخص و اعلام شده است. یونیورسال اعلام کرد که فیلم Armageddon Time در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان) اکران محدودی را تجربه خواهد کرد و سپس اکران گسترده این فیلم از تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) آغاز خواهد شد.

فیلم Armageddon Time در تاریخ اکران محدودش رقیبانی مثل فیلم Call Jane و فیلم The Devil's Light را دارد و در زمان اکران گسترده‌اش باید با فیلم Black Panther: Wakanda Forever در گیشه مواجه شود. در میان اکران محدود و گسترده فیلم زمان آرماگدون نیز فیلم Amsterdam اکران خواهد شد که یکی از رقیبان این فیلم در فصل جوایز خواهد بود. فیلم Armageddon Time یک اثر داستان بلوغ است که با الهام از زندگی جیمز گری در دهه‌ی ۱۹۸۰ در محله‌ی کویینز، یکی از مناطق پنج‌گانه‌ی شهر نیویورک ساخته شده است.

جیمز گری، کارگردان آثاری چون فیلم We Own the Night، فیلم The Yards، فیلم Little Odessa، فیلم Two Lovers، فیلم The Immigrant، فیلم The Lost City of Z و فیلم Ad Astra، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Armageddon Time را بر عهده داشته است. آنتونی هاپکینز، ان هتوی، جرمی استرانگ، مایکل بنکس ریپتا، جیلین وب، جسیکا چستین، رایان سل، دین وست، اندرو پولک، دومنیک لامباردوتزی، توا فلدشو و جان دیهل، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم زمان آرماگدون حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده