نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۹ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۸

هشدار کوین فایگی به سونی برای ساخت فیلم‌های دنیای مرد عنکبوتی بدون این شخصیت

گفته می‌شود که کوین فایگی، رئیس مارول استودیو به سونی برای ساخت فیلم‌هایی براساس شخصیت‌های مرد عنکبوتی بدون حضور این شخصیت هشدار داده بود.

سونی پیکچرز چند سالی است که دنیای سینمایی براساس شخصیت‌های اسپایدرمن بدون حضور این شخصیت را ایجاد کرده است. فیلم Venom و فیلم Venom Let There Be Carnage، دو فیلم اول SPUMC بودند که با وجود عملکرد تجاری موفق، با واکنش منفی منتقدان و تماشاگران مواجه شدند. فیلم موربیوس سومین فیلم این مجموعه است که نه‌تنها نتوانست نقدهای مثبتی دریافت کند، بلکه در گیشه عملکرد تجاری ضعیفی داشت. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، رئیس مارول استودیو به سونی در مورد این فیلم‌ها اخطار داده بود.

موربیوس با بازی جرد لتو در ظاهر خون آشامی خودش در حال مبارزه با دشمنان در فیلم Morbius

جف اسنایدر، اینسایدر شناخته شده سینما در مقاله جدید خود در Ankler مدعی شد که کوین فایگی، رئیس مارول استودیو به سونی در مورد پتانسیل‌های یک مجموعه از شخصیت‌های مرد عنکبوتی بدون این شخصیت هشدار داده بود. فایگی درواقع یادداشت‌هایی را برای سونی ارسال کرده که در آن از رویکرد سونی و تلاش استودیو برای ساخت یک دنیای بزرگ‌تر به سبک فیلم‌های اونجرز بدون حضور شخصیت اسپایدرمن هشدار داده بود.

یک اینسایدر می‌گوید درواقع فایگی سونی را راهنمایی کرده است که به‌جای رفتن به سمت ساخت فیلمی مشابه و به بزرگی اونجرز خودداری کند. در هر حال سونی پیکچرز هم‌اکنون در ساحت ساخت فیلم Venom 3، فیلم Kraven the Hunter، فیلم Madame Web و فیلم El Muerto است و فعلا به‌نظر می‌رسد که تا حدودی به توصیه فایگی عمل کرده است. اما در هر حال ظاهرا سونی برنامه‌هایی برای ساخت یک فیلم مشترک با حضور شخصیت‌های دنیای مرد عنکبوتی دارد و باید دید آن‌ها تا کجا پیش خواهند رفت.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده