نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۱۹ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۹

بدشانس‌ترین آدم دنیا در تریلر معرفی انیمیشن Luck از اپل تی وی پلاس

اپل با پخش تریلر رسما از انیمیشن Luck، جدیدترین اثر سازندگان داستان اسباب بازی و ماشین‌ها رونمایی کرد.

انیمیشن Luck (شانس)، جدیدترین ساخته‌ی Apple Original Films به‌دست استودیوی اسکای‌دنس انیمیشن است که برای پخش در روز جمعه، پنجم اوت ۲۰۲۲ (۱۴ مرداد) ازطریق +Apple TV برنامه‌ریزی شده است. تریلر رونمایی از انیمیشن Luck که ازطریق کانال یوتیوب شبکه آنلاین اپل پخش شده، به معرفی سم گرینفیلد، شخصیت اصلی فیلم و بدشانسی‌های بی‌پایان او در زندگی روزمره می‌پردازد.

در ادامه می‌توانید به این ویدیو نگاهی داشته باشید.

دانلود ویدیو از آپارات

باتوجه به آن‌چه که در این ویدیو دیده می‌شود، سم گرینفیلد دختر جوانی است که بدشانسی‌های کوچک و بزرگ در طول زندگی، دیگر او را کلافه کرده‌اند. در این بین خیلی طول نمی‌کشد تا با پیدا کردن یک سکه‌ی شانس واقعی، همه چیز برای سم تغییر کند؛ هرچند به نظر می‌رسد که بدشانسی‌های سم تمام شدنی نیست. چرا که او بعد از یک اتفاق ساده، سکه‌ی شانس خود را از دست می‌دهد. همین اتفاق باعث می‌شود که دختر یک گربه به نام باب را ملاقات کند که سم را به‌دنبال خود تا سرزمین شانس (Land of Luck) می‌برد.

تیم سازنده‌ی انیمیشن Luck سابقه‌ی کار روی انیمیشن Toy Story و انیمیشن Cars را دارد.

انیمیشن Luck

ایوا نوبلزادا، بازیگر و خواننده نامزد جایزه Tony برای بهترین بازیگر نقش اول زن در فیلم Miss Saigon، صداپیشگی شخصیت سم گرینفیلد را در انیمیشن Luck برعهده دارد. جین فوندا از Grace & Frankie نیز نقش رئیس Goodluck را بازی می‌کند و ووپی گلدبرگ، بازیگر برنده جایزه اسکار در نقش کاپیتان حضور دارد. درنهایت سایمون پگ، صداپیشه شخصیت باک در عصر یخبندان را داریم که نقش Bob گربه را بازی می‌کند.

از دیگر صداپیشگان انیمیشن جدید اپل، می‌توان به فلولا بورگ (از Trolls World Tour) در نقش Jeff اسب تک شاخ، لیل ری هوری (از فیلم Free Guy) در نقش Marv، کالین اودانوگو (از Once Upon a Time) در نقش Gerry، جان رتزنبرگ (از Cheers) در نقش Rootie و ادلین اسپون (از Watchmen) در نقش Hazel اشاره کرد.

در پایان نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده