نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۸ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۳

مشخص شدن کارگردان فیلم کاپیتان آمریکا 4

مارول استودیو به‌تازگی ژولیوس اونا، کارگردان فیلم The Cloverfield Paradox را برای کارگردانی فیلم Captain America 4 انتخاب و استخدام کرده است.

پس از پایان پخش سریال The Falcon and the Winter Soldier در اردیبهشت سال گذشته، مشخص شد که فیلم Captain America 4 در دست ساخت است. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان این فیلم ابرقهرمانی مشخص شده است. ژولیوس اونا، کارگردان نیجریه‌ای-آمریکایی وظیفه کارگردانی فیلم کاپیتان آمریکا 4 را بر عهده دارد. او بیشتر برای کارگردانی فیلم The Cloverfield Paradox شناخته می‌شود و فیلم Luce را نیز کارگردانی کرده است.

ژولیوس اونا

آنتونی مکی، بازیگر نقش سم ویلسون در فیلم Captain America 4 برای بازی در نقش کاپیتان آمریکا جدید دنیای سینمایی مارول باز خواهد گشت، اما بازگشت سباستین استن، بازیگر نقش باکی بارنز در این فیلم هنوز مشخص نیست. مالکوم اسپلمن، شورانر و دالان موسون، نویسنده سریال Falcon and the Winter Soldier، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم کاپیتان آمریکا 4 را بر عهده دارند.

همچنین در این لحظه نام قسمت جدید فیلم Captain America مشخص نشده است و نمی‌دانیم که ماجراجویی بعدی سم ویلسون چه مسیری را دنبال خواهد کرد. علاوه‌براین، هنوز تاریخ اکران یا زمان شروع فیلم‌برداری فیلم Captain America 4 مشخص نشده است، اما می‌توانیم در پنل مارول استودیو در کامیک کان سن دیگو امسال منتظر انتشار اطلاعات بیشتری باشیم؛ رویدادی که قرار است اوایل ماه مرداد این پنل برگزار شود.

مکی برای اولین‌بار در فیلم Captain America: The Winter Soldier نقش فالکون را بازی کرد و در پایان سریال The Falcon and the Winter Soldier به‌عنوان کاپیتان آمریکا جدید دنیای سینمایی مارول معرفی شد. پیش از این ددلاین گزارش داده بود که کریس ایوانز ممکن است دوباره نقش کاپیتان آمریکا را در یکی از پروژ‌ه‌های آینده دنیای سینمایی مارول بازی کند و با اینکه مارول استودیو و ایوانز این موضوع را تکذیب کرده‌اند، اما باید دید شاهد حضور او در فیلم Captain America 4 خواهیم بود یا خیر.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده