نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۲

حضور دردویل و کینگپین در سریال Echo مارول

طبق اطلاعات منتشر شده، چارلی کاکس، بازیگر نقش مت مورداک و وینسنت دن آفریو، بازیگر نقش کینگپین در سریال Echo قرار است حضور داشته باشند.

مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Echo هم‌اکنون در استودیوی فیلمسازی آتلانتا در جریان است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور شخصیت‌های بیشتری در سریال اکو فاش شده است که می‌تواند باعث هیجان طرفداران شود. چارلی کاکس، بازیگر نقش مت مورداک ملقب به دردویل و وینسنت دن آفریو، بازیگر نقش ویلسون فیسک ملقب به کینگپین قرار است در سریال Echo حضور داشته باشند.

آلاکوآ کاکس در نقش مایا لوپر در سریال Echo

پیش از این شاهد حضور مت مورداک در فیلم Spider-Man: No Way Home و کینگپین در سریال Hawkeye بودیم و باتوجه‌به ارتباط این دو شخصیت با اکو در دنیای کمیک، بسیاری از طرفداران انتظار داشتند این دو شخصیت در سریال Echo حضور داشته باشند. منابع نزدیک به سریال Echo می‌گویند که این سریال دارای یک خط داستانی با حضور دردویل است که در آن مت مورداک در حال جست‌وجو برای یافتن یک متحد سابقش است.

پادکست The Weekly Planet می‌گوید که این شخصیت درواقع جسیکا جونز است که انتظار می‌رود شاهد بازگشت کریستن ریتر در نقش جسیکا جونز در سریال اکو باشیم. اگر ریتر برای نقش جسیکا جونز در سریال Echo بازگردد، می‌توان انتظار داشت که شخصیت‌های دیگری مثل لوک کیج، آیرون فیست و پانیشر نیز در آینده بازگردند. این درحالی‌ است که مارول استودیو هم‌اکنون در حال ساخت سریال Daredevil برای پخش از شبکه دیزنی پلاس است و همچنین شایعات ساخت سریال جسیکا جونز نیز شنیده می‌شود.

کریستن ریتر در نقش جسیکا جونز

آلاکوآ کاکس، چاسک اسپنسر، تانتو کاردینال، دوری جیکوبز، کودی لایتینگ، گراهام گرین و زان مک‌کلارنون، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در سریال Echo تایید و اعلام شده است. ماریون دایر رهبری تیم نویسندگان سریال و اتان کوهن، نویسنده فیلم Tropic Thunder و امیلی کوهن به‌عنوان تهیه‌کننده و نویسنده در سریال Echo حضور دارند. همچنین سیدنی فریلند و کاتریونا مک‌کنزی وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف سریال اکو را بر عهده خواهند داشت.

سریال Echo قرار است در سال ۲۰۲۳ از شبکه دیزنی پلاس پخش شود. این سریال قرار است به منشا داستانی شخصیت اکو بپردازد که پس از حوادث بی‌رحمانه نیویورک، مایا لوپز حالا به زادگاهش بازگشته است. او باید با گذشته‌اش مواجه شود و با ریشه‌های خود که بومیان آمریکا هستند، ارتباط برقرار کند تا معنای خانواده و جامعه را بپذیرد تا او امیدی برای ادامه دادن داشته باشد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده