نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۳

حضور کریستین بیل و مارگو رابی در اولین تریلر فیلم آمستردام دیوید او راسل

استودیوی قرن بیستم و دیزنی سرانجام اولین تریلر فیلم Amsterdam، جدیدترین اثر دیوید او راسل با بازی مارگو رابی و کریستین بیل را منتشر کردند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم Amsterdam، جدیدترین اثر دیوید او راسل منتشر شده است. در اولین تریلر آمستردام شاهد دوستی غیر منتظره دو سرباز و یک پرستار هستیم که آن‌ها متهم به قتل فردی شده‌اند و حالا آن‌ها باید با کمک یکدیگر به حل راز این پرونده قتل و خلاصی از این اتهام همکاری کنند. آن‌ها نیاز دارند تا به یکدیگر اعتماد کنند و در طول آن شاهد شکل گرفتن روابط دوستی تا عاشقانه هستیم. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم Amsterdam را ازطریق یوتیوب استودیوی قرن بیستم مشاهده کنید.

اولین تریلر فیلم Amsterdam وعده یک فیلم درام، عاشقانه، کمدی و جنایی را می‌دهد که در طول تریلر می‌توان امضای دیوید او راسل را مشاهده کرد. همچنین فیلم آمستردام یکی از آثار بسیار پر ستاره امسال است که در طول تریلر شاهد معرفی بخشی از این ستارگان هستیم. علاوه‌بر تریلر،‌ استودیوی قرن بیستم اولین پوستر فیلم Amsterdam را نیز منتشر کرد که تمرکز آن روی معرفی ستارگان این فیلم است:

اولین پوستر فیلم Amsterdam با محوریت ستارگان فیلم

دیوید او. راسل وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم آمستردام را بر عهده دارد. راسل پیش از این ۵ بار و برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم The Fighter، فیلم Silver Linings Playbook و فیلم American Hustle، نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود و او از زمان کارگردانی فیلم Joy در سال ۲۰۱۵، وظیفه کارگردانی هیچ فیلمی را بر عهده نداشته و راسل پس از ۷ سال با فیلم Amsterdam به سینما بازگشته است.

کریستین بیل، مارگو رابی، جان دیوید واشینگتن، رامی ملک، زوئی سالدانیا، رابرت دنیرو، مایک مایرز، تیموتی اولفینت، مایکل شنون، کریس راک، آنیا تیلور-جوی، آندره‌آ ریسبرو، ماتیاس خونارتس، تیلور سوئیفت و آلساندرو نیوولا، از حمله بازیگرانی هستند که در فیلم Amsterdam حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم براساس توافق چند جانبه نیو رجنسی با استودیوی قرن بیستم و والت دیزنی تولید و منتشر خواهد شد.

فیلم Amsterdam برای اکران در تاریخ ۴ نوامبر (۱۳ آبان) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده