نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۵

انتشار تصویری مفهومی از لباس آیرون هارت در فیلم Black Panther 2

به‌تازگی تصویر مفهومی از فیلم Black Panther: Wakanda Forever فاش شده است که در آن شاهد لباس مارک ۱ شخصیت آیرون هارت در این فیلم هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر مفهومی جدیدی از فیلم Black Panther: Wakanda Forever فاش شده است. به‌تازگی کاربری در ردیت تصویر مفهومی جدیدی از این فیلم موردانتظار از دنیای منتشر کرده است که در آن شاهد لباس مارک ۱ شخصیت آیرون هارت هستیم. در این طراحی شاهد ترکیب قرمز و آبی رنگ هستیم که برخلاف دنیای کمیک، این لباس تا حد زیادی بزرگ به‌نظر می‌رسد و ظاهرا ریری ویلیامز قرار نیست مانند دنیای کمیک یا شخصیت آیرون من و وار ماشین، کلاهی آهنی بر سر کند.

البته مشخصا این تنها نسخه اول لباس آیرون هارت است و در ادامه و در سریال این شخصیت ممکن است این موضوع تغییر کند، اما فعلا به‌نظر می‌رسد که در فیلم Black Panther: Wakanda Forever قرار است شاهد لباس متفاوتی از شخصیت آیرون هارت باشیم که می‌توان انتظار داشت از فناوری واکاندا در ساخت آن نیز استفاده شده باشد. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

کانسپت آرت لباس مارک یک شخصیت آیرون هارت در فیلم Black Panther: Wakanda Forever

لتیشیا رایت، لوپیتا نیونگو، وینستون دوک، تنوک هورتا، آنجلا باست، دانای گوریرا، مارتین فریمن، دومینیک تورن و میکلا کول، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther: Wakanda Forever حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین رایان کوگلر، کارگردان فیلم Black Panther برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Black Panther: Wakanda Forever بازگشته است. فیلم Black Panther 2 روند تولید پر حاشیه‌ای مثل مرگ چادویک بوزمن تا مصدومیت لتیشیا رایت در پشت صحنه فیلم و سپس عدم واکسن زدن او، را سپری کرده است.

فیلم Black Panther: Wakanda Forever قرار است در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) اکران شود. همچنین انتظار می‌رود سریال Ironheart در سال ۲۰۲۳ یا ۲۰۲۴ از دیزنی پلاس پخش شود. فیلم Black Panther در سال ۲۰۱۸ اکران شد و توانست ۱.۳ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کند. همچنین فیلم بلک پنتر موفق شد نامزد دریافت ۷ جایزه اسکار شود و ۳ جایزه اسکار در بخش بهترین موسیقی متن، بهترین طراحی لباس و بهترین طراحی صحنه دریافت کند.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده