نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۲

رویارویی با کرانگ در تریلر تازه انیمیشن سریالی Rise of the TMNT

شبکه‌ی نتفلیکس با پخش یک تریلر تازه از انیمیشن سریالی Rise of the Teenage Mutant Ninja Turtles به نمایش تقابل لاک‌پشت‌های نینجا با کرانگ پرداخت.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی نتفلیکس تریلر جدیدی را از انیمیشن سریالی Rise of the Teenage Mutant Ninja Turtles (ظهور لاک‌پشت‌های نینجای جهش‌یافته نوجوان) به اشتراک گذاشته است. در این تریلر کیسی جونز به دستور استاد لئوناردو در زمان سفر می‌کند تا لاک‌پشت‌های نینجا را در مبارزه با کرانگ یاری کند. در این انیمیشن کرانگ کمر به نابودی دنیا بسته است و قهرمان‌های قصه باید جلوی آن را بگیرند.

دانلود از آپارات

سریال Rise of the TMNT ادامه داستان سریال لاک‌پشت‌های نینجا شبکه Nickelodeon را روایت خواهد کرد. این انیمیشن ماجراهای رافائل، دوناتلو، مایکل‌آنجلو و لئوناردو را دنبال می‌کند که در تلاش برای تبدیل به قهرمانانی هستند که دنیا به آن‌ها نیاز دارد. سکان هدایت این انیمیشن در دستان انت وارد و اندی سوریانو قرار دارد و مت فنیمن به‌عنوان تدوین‌گر آن فعالیت می‌کند. تونی گاما-لوبو و ربکا می نیز وظیفه‌ی نگارش فیلم‌نامه‌ی این سریال را برعهده داشتند.

بن شوارتز، عمر میلر، براندون مکئیل اسمیت، جاش برنر، کت گراهام، اریک باوزا، هیلی جوئل اوسمنت، ریس داربی و جان مایکل هیگینز از صداپیشه‌های انیمیشن سریالی Rise of the Teenage Mutant Ninja Turtles به‌حساب می‌آیند. طرفدارها نباید زمان زیادی را برای تماشای این انیمیشن منتظر بمانند؛ چراکه این سریال در تاریخ ۵ اوت (۱۶ مرداد) از شبکه‌ی نتفلیکس تقدیم بیننده‌ها خواهد شد.


منبع TheWrap
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده