نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۷

هم‌بازی شدن کریس ایوانز با امیلی بلانت در فیلم جدید نتفلیکس

کریس ایوانز، بازیگر فیلم The Gray Man در حال مذاکره نهایی با نتفلیکس برای حضور در فیلم Pain Hustlers با بازی امیلی بلانت است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کریس ایوانز که طی سال‌های گذشته بیشتر برای بازی در نقش کاپیتان آمریکا در دنیای سینمایی مارول شناخته می‌شود، قرار است دوباره با نتفلیکس در یک فیلم دیگر همکاری کند. کریس ایوانز در حال انجام مذاکرات نهایی با نتفلیکس برای حضور در فیلم Pain Hustlers است که امیلی بلانت نقش اصلی این فیلم را بر عهده دارد. نتفلیکس پیش از این حق تولید و پخش فیلم Pain Hustlers را در بازار جشنواره فیلم کن با پرداخت هزینه‌ای در حدود ۵۰ میلیون دلار خریداری کرده بود.

دیوید ییتس، کارگردان هر سه قسمت فیلم Fantastic Beasts، چهار قسمت از فیلم هری پاتر و فیلم The Legend of Tarzan، وظیفه کارگردانی فیلم Pain Hustlers را بر عهده دارد. این فیلم درام داستان لیزا دریک با بازی امیلی بلانت را دنبال می‌کند که یک زن تحصیل کرده است که آرزوی تحقق بهترین زندگی برای خود و دختر خردسالش را دارد. لیزا در یک استارتاپ دارویی شکست خورده در مرکز یک فروشگاه در فلوریدا مرکزی کار می‌کند.

امیلی بلانت با پلیور قرمز و سفید رنگ

جذابیت، جرات و فرصت شرکت باعث می‌شود تا او یک زندگی عالی را شروع کند، اما او خیلی زود خود را در مرکز یک توطئه جنایتکارانه با عواقب مرگبار پیدا می‌کند. انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Pain Hustlers از اواخر ماه آگست (شهریور) آغاز شود. گفته می‌شود که این فیلم قرار است لحنی مشابه آثاری چون فیلم The Big Short، فیلم American Hustle و فیلم The Wolf of Wall Street داشته باشد. ایوانز پیش از این در فیلم The Gray Man به کارگردانی برادران روسو با نتفلیکس همکاری کرده بود.

این فیلم اکشن در تاریخ ۲۲ ژوئیه (۳۱ تیر) از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد. همچنین ایوانز اخیرا در انیمیشن Lightyear صداپیشگی نقش باز لایتیر را بر عهده داشته است. او اخیرا در فیلم Ghosted برای اپل تی وی پلاس بازی کرده که در آن دوباره با آنا د آرماس هم‌بازی شده است. ایوانز همچنین قرار است در فیلم Red One برای شبکه آمازون جلوی دوربین برود و با دواین جانسون هم‌بازی شود. فیلم Project Artemis دیگر کار آینده ایوانز است که او در این فیلم دوباره با اسکارلت جوهانسون هم‌بازی خواهد شد و دوباره در این فیلم با اپل همکاری خواهد کرد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده