نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۲۷

کوتاه‌تر بودن قسمت‌های فصل پنجم سریال Stranger Things نسبت به فصل چهارم

برادران دافر در مصاحبه اخیر خود در مورد فصل پنجم سریال Stranger Things از جمله مدت زمان قسمت‌های آن صحبت کرده‌اند.

دو قسمت پایانی فصل چهارم سریال Stranger Things بالاخره جمعه هفته گذشته از نتفلیکس منتشر شد و در پایان شاهد ایجاد پیش زمینه برای اتفاقات فصل پنجم و پایانی این سریال بودیم. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سازندگان سریال در مورد فصل پایانی سریال استرنجر تینگز صحبت کرده‌اند. در مصاحبه با پادکست Happy Sad Confused، برادران دافر توضیح دادند که مدت زمان قسمت‌های فصل پنجم سریال Stranger Things قرار نیست مانند فصل چهارم طولانی و بالای یک ساعت باشد. مت دافر توضیح داد:

«ما انتظار نداریم که مدت زمان قسمت‌های فصل پنجم خیلی طولانی باشد؛ چرا که در فصل چهارم تقریبا طول می‌کشید تا بچه‌های ما به سمت یک داستان مرموز ماورا طبیعی کشیده شوند و استیو تلاش کند تا آخرین قرارش را بگذارد. مشخص است که هیچ یک از این موارد قرار نیست در فصل پنجم رخ دهند. بااین‌حال، می‌توانید انتظار داشته باشید که پایان سریال به اندازه یک فیلم بلند طولانی خواهد بود. ما احتمالا مثل کاری که در فصل چهارم انجام دادیم، یعنی ساخت یک قسمت با مدت زمان ۲.۵ ساعت را در فصل پنجم هم خواهیم داشتیم.»

برادران دافر در پشت صحنه فصل سوم سریال Stranger Things

مراحل نوشتن فیلمنامه‌های فصل پنجم سریال Stranger Things قرار است از ماه آگست امسال (مرداد-شهریور) آغاز خواهد شد، اما داستان و کلیت آن پیش از این نوشته شده و آماده است. همچنین بخش زیادی از تمرکز سریال Stranger Things 5 روی شخصیت ویل خواهد بود و او نقش مهمی را در داستان خواهد داشت. برادران دافر در ادامه گفتند که شخصیت‌ها هر یک نقش و هدف مشخصی خواهند داشت.

مت دافر گفت که پایان سریال شبیه به Return of the King خواهد بود و برای هر شخصیت پایانی مشخص در نظر گرفته شده است و ادعا کرد که فصل پنجم قرار است بسیار متفاوت‌تر از فصول گذشته باشد. او همچنین تایید کرد که تمام تمرکز فصل پنجم سریال Stranger Things روی هاوکینز خواهد بود و خبری از سفر به روسیه یا کالیفرنیا نخواهد بود. همچنین در سریال Stranger Things 5 می‌توانیم منتظر بازگشت زوج‌ها و تیم‌های فصل اول باشیم.

ادامه خبر ممکن است پایان فصل چهارم سریال Stranger Things را فاش کند. برادران دافر در مورد سرنوشت مکس پس از اینکه وارد کما شد گفتند که ایلون نتوانست او را در نواحی تهی و پوچ ببینند و آن‌ها تایید کردند که مکس زنده است، اما او دچار مرگ مغزی و نابینایی شده و تمامی استخوان‌هایش شکسته است. البته آن‌ها اشاره کردند که در فصل پنجم بیشتر در مورد سرنوشت این شخصیت آگاه خواهیم شد، اما اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشتند. پایان اسپویل


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده