نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۹

احتمال تولید اقتباس‌های لایو- کشن بازی های پرسونا و Shin Megami Tensei

گویا شرکت سگا به‌دنبال موفقیت فیلم‌های Sonic the Hedgehog به فکر تولید فیلم‌ها و سریال‌های لایو-اکشن Persona ،Shin Megami Tensei و Catherine افتاده است.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که احتمالا در آینده‌ی نه‌چندان دور شاهد اقتباس لایو-اکشن بازی Persona 5 باشیم. همان‌طور که رسانه‌ی IGN گزارش داد، شرکت Sega به گسترش فعالیت در زمینه‌ی سینما و تلویزیون ابراز تمایل کرده است و احتمالا سراغ تولید اقتباس‌هایی از بازی‌های شرکت اتلوس خواهد رفت.

شرکت Atlus عمدتا به‌خاطر توسعه‌ی آثار نقش‌آفرینی ژاپنی نظیر بازی Shin Megami Tensei، بازی Persona و حتی بازی Catherine شناخته می‌شود. بازی‌های پرسونا و کاترین هر دو تمرکز زیادی روی تعامل میان کاراکترها و گیم‌پلی دارند و داستانی جدی را روایت می‌کنند. شرکت سگا احتمالا به‌دنبال موفقیت فیلم‌های Sonic the Hedgehog (سونیک خارپشت) تصمیم به تولید اقتباس‌های سینمایی و تلویزیونی از آثار شرکت Atlus گرفته است.

تورو ناکاهارا، تهیه‌کننده‌ی اصلی فیلم‌های Sonic the Hedgehog و انیمیشن سریالی Sonic Prime شبکه‌ی نتفلیکس اخیرا در گفت‌وگو با رسانه‌ی آی‌جی‌ان اظهار داشت: «دنیای اتلوس مملو از داستان‌های هیجان‌انگیز، سبک پیشگام و شخصیت‌های قابل‌توجه و جذاب است. داستان‌هایی مثل داستان سری پرسونا واقعا به دل طرفدارها می‌نشیند و ما فرصتی برای گسترش داستان مجموعه می‌بینیم؛ طوری که نظیرش دیده یا تجربه نشده است».

تورو ناکاهارا در ادامه گفت: «سگا و اتلوس با همکاری یکدیگر در تلاش برای احیای این داستان‌ها و جهان‌ها از طریق رسانه‌های جدیدی برای مخاطب‌های تازه هستند». شرکت سگا هنوز رسما از برنامه‌های خود برای تولید اقتباس‌های سینمایی و تلویزیونی از آثار اتلوس پرده برنداشته است. در گذشته انیمه‌هایی با اقتباس از بازی‌های پرسونا ۴ و پرسونا ۵ تولید شد و مجموعه‌ای از انیمیشن‌ها با اقتباس از بازی Persona 3 تقدیم بیننده‌ها شده بود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده