نویسنده: فراز پاشایی
// شنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۳

حداقل ۲ سال تا اکران فیلم بعدی جیمز باند زمان باقی مانده است

طبق آخرین صحبت‌های باربارا بروکلی، تهیه‌کننده فیلم‌های جیمز باند، طرفداران این مجموعه سینمایی برای تماشای فیلم بعدی باید کمی صبر کنند.

فیلم No Time to Die از مجموعه جیمز باند در سال ۲۰۲۱ میلادی اکران شد. دنیل کریگ در آن اثر برای آخرین بار در نقش مامور کارکشته‌ی انگلیسی ظاهر شد و پس از ایفای نقش در پنج فیلم از این مجموعه سینمایی، به عمر ۱۵ ساله خود در این نقش پایان داد. حال به‌تازگی باربارا بروکلی که به‌عنوان تهییه‌کننده فیلم‌های جیمز باند شناخته می‌شود، در آخرین صحبت‌های خود با وبسایت Deadline اعلام کرد که طرفداران باید برای دیدن بازگشت 007 به پرده‌های سینما، حداقل دو سال صبر کنند.

او در ادامه صحبت‌های خود به این امر اشاره کرد که عوامل سازنده فاصله‌ی زیادی با پیدا کردن جیمز باند جدید دارند و در قسمت بعدی به‌دنبال بازآفرینی این کاراکتر افسانه‌ای و نمادین هستند. طبق گفته‌ی تهیه‌کننده فیلم‌های جیمزباند، سازندگان بدون هیچ عجله‌ای در حال کار و صحبت در مورد آینده‌ی مامور 007 هستند. آن‌ها می‌خواهند بدانند با این کاراکتر محبوب به کجا خواهند رفت.

دنیل کریگ آخرین بازیگر ایفا‌کننده نقش جیمز باند

باربارا بروکلی در ادامه‌ی صحبت‌های خود گفت هنوز هیچ مسیر مشخصی برای این کاراکتر تعیین نشده است و فعلا فیلم‌نامه‌‌ای واقعی‌ در دسترس نیست. عوامل پشت پرده این مجموعه همچنان در حال بحث و صحبت در مورد بهترین روش‌ و متد‌ها برای بازآفرینی شخصیت جیمز باند هستند. شما در ادامه می‌توانید بخش‌های بیشتری از صحبت‌های تهیه‌کننده فیلم‌های جیمز باند را مطالعه کنید.

«فیلم‌نامه‌ای وجود ندارد. ما نمی‌توانیم قبل از اینکه تصمیم بگیریم که چگونه قصد داریم به فیلم بعدی نزدیک شویم، یک فیلم‌نامه مشخص را ارائه دهیم. واقعا اثر جدید، بازآفرینی باند خواهد بود. ما درحال بازآفرینی هویت او هستیم و انجام این کار زمان می‌برد. من می‌گویم فیلم‌برداری حداقل دو سال دیگر آغاز خواهد شد».

پس از پایان حضور دنیل کریگ در سری فیلم‌های جیمز باند، حدس و گمان‌های زیادی درمورد وضعیت نسخه بعدی مجموعه و بازیگر جدید این مامور انگلیسی وجود دارد. طرفداران در طول چند ماه گذشته نظرات مختلف خود در این رابطه را مطرح کرده‌اند و بحث در مورد این امر در محافل مختلف داغ است. با‌این‌حال علاقه‌مندان باید تا زمان ارائه اطلاعات رسمی از سوی سازندگان صبر کنند.

نظر شما چیست؟ چه انتظاراتی از فیلم بعدی دارید؟ به نظر شما کدام بازیگر مناسب ایفای نقش جیمز باند است؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده