نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۰ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۲

دو قسمت پایانی سریال Stranger Things 4 باعث قطعی موقت سرورهای نتفلیکس شد

کاربران نتفلیکس گزارش دادند که همزمان با پخش دو قسمت پایانی فصل چهارم سریال Stranger Things، سرورهای این شبکه دچار قطعی شده است.

امروز سرانجام دو قسمت پایانی فصل چهارم سریال Stranger Things در قالب بخش دوم از شبکه نتفلیکس پخش شدند و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، استقبال گسترده طرفداران سریال Stranger Things 4 باعث بروز مشکلاتی در سرورهای نتفلیکس شده است. طبق گفته کاربران، مدت کوتاهی پس از پخش دو قسمت پایانی این سریال سرورهای سرویس استریم نتفلیکس در حال غیر دسترس قرار گرفتند و کاربران برای مدت کوتاهی از روز جمعه نمی‌توانستند به تماشا برنامه‌های محبوب خود بپردازند.

طبق اعلام Downdetector، شبکه نتفلیکس در ساعت ۱۱:۳۰ صبح امروز به وقت ایران دچار مشکلات و قطعی شده است. گفته می‌شود که تعداد شکایات در مورد بروز مشکلات نتفلیکس در این ساعت به نزدیک ۱۳ هزار اعتراض و شکایت رسیده بود و این مشکلات درنهایت حدود نیم ساعت بعد به پایان رسید. سریال Stranger Things 4 هم‌اکنون پر بیننده‌ترین سریال انگلیسی زبان نتفلیکس در اولین ماه پخش است و قسمت هشتم این سریال با مدت زمان ۸۵ دقیقه و قسمت نهم با مدت زمان ۱۵۰ دقیقه هم‌اکنون منتشر شده‌اند.

رابین، استیو و ادی در بخش دوم فصل چهارم سریال Stranger Things

البته مشکلات و قطعی سرویس‌های استریم طی این روزها بارها اتفاق افتاده است و به‌طور مثال شبکه HBO Max در زمان پخش قسمت آخر فصل دوم سریال Euphoria و قسمت پایانی سریال Mare of Easttown در سال گذشته دچاری مشکلاتی برای دسترسی کاربران و قطعی اتصال به سرورهای آن شده بود. این موضوع به علت هجوم کاربران رخ می‌دهد و این میزان از استقبال کاربران از سریال Stranger Things 4 تقریبا قابل پیش‌بینی بود. سریال Stranger Things برای فصل پنجم و پایانی نیز تمدید شده است.

میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، کلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، وینونا رایدر، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، کارا بوینو، پرایا فرگوسن، برت گلمن، رابرت انگلاند، جیمی کمپبل باور، ادورادو فرانکو، جوزف کوئین، ایمیبث مک‌نالتی، مایلز ترویت، رجینا تینگ چن و گریس ون دین، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند سه فصل گذشته وظیفه ساخت سریال Stranger Things 4 نیز بر عهده برادران دافر بوده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده