نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۱۰ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

ساخت فیلم با اقتباس از بازی نقش‌آفرینی Alice Is Missing توسط پارامونت

پارامونت از ساخت یک فیلم اقتباسی از روی بازی Alice Is Missing خبر داد.

پارامونت از حق نشر بازی نقش‌آفرینی و Immersive استودیو Hunters Entertainment به نام Alice Is Missing استفاده کرده است تا پروژه‌ی اقتباسی جدیدی را به نویسندگی و کارگردانی بکا گلیسون بسازد؛ شخصی که نویسنده و تهیه‌کننده‌ی سریال The Summer I Turned Pretty است. اسپنسر استارک، طراح این بازی نیز برای نویسندگی این اثر با گلیسون همکاری خواهد کرد. استودیو Hunters، بازی‌های رومیزی و RPG محبوبی مثل The Altered Carbon RPG و Kids on Bikes و Icarus and Outbreak: Undead را در کارنامه دارد.

بازی Alice Is Missing، یک اثر نقش‌آفرینی صامت و در سبک Immersive است که به‌طور کلی ازطریق پیام کوتاه انجام می‌شود. ماجرای این بازی، درمورد ناپدید شدن نوجوانی به نام آلیس بریاروود، دانش آموز دبیرستانی در شهر کوچک سایلنت فالز است. بازیکنان در ماجرای زندگی آلیس نقش شخصیت‌های مختلفی مانند برادر آلیس و شخصی را بازی می‌کنند که به‌صورت مخفیانه به او علاقه‌مند است. در حقیقت بازیکن‌ها می‌خواهد از راز ناپدید شدن او سر دربیاورند.

بازی نقش آفرینی Alice Is Missing

این بازی دو سال پیش و بعد از یک کمپین موفقیت آمیز کیک‌استارتر معرفی شد. Alice Is Missing علاوه‌بر افتخاراتی مانند جایزه Ennie برای بهترین بازی سال، طرفدارهای جوان بسیار زیادی را به خود جذب کرد؛ تا حدی که طرفدارهای این اثر به‌طور مداوم به انتشار آثار هنری خود در ارتباط با این بازی می‌پردازند.

در پایان نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون را با زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده