نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۹ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۲

اعلام تاریخ اکران جدید فیلم های Dune 2 و دنباله Godzilla vs Kong

برادران وارنر به‌تازگی تاریخ اکران فیلم Dune 2 را کمی عقب انداخته است. همچنین تاریخ اکران دنباله Godzilla vs Kong اعلام شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، برادران وارنر تاریخ اکران چند فیلم خود را اعلام کرده است. در ابتدا مشخص شد که فیلم Dune 2 دیگر قرار نیست در تاریخ ۲۰ اکتبر ۲۰۲۳ (۲۸ مهر ۱۴۰۲) اکران شود و اکران آن حدود یک ماه و تا هفته قبل روز شکرگزاری عقب افتاده است. بدین ترتیب فیلم Dune Part 2 اکنون قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۲۳ (۲۶ آبان ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما برود. انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم از اواخر تابستان یا اوایل پاییز امسال آغاز شود.

دنی ویلنوو که وظیفه کارگردانی فیلم Dune را بر عهده داشته، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Dune 2 بازگشته است. تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، زندیا، خاویر باردم، استلان اسکاشگورد، دیو باتیستا، جاش برولین، فلورنس پیو، کریستوفر واکن، لئا سیدو و آستین باتلر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Dune Part 2 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. این فیلم اتفاقات نیمه دوم رمان تل‌ماسه اثر فرانک هربرت را دنبال می‌کند.

کونگ سرزمین نیاکانش را پیدا می‌کند فیلم گودزیلا علیه کونگ

همچنین برادران وارنر و لجندری در حال همکاری با یکدیگر برای ساخت دنباله فیلم Godzilla vs Kong هستند که تمرکز این فیلم روی کینگ کونگ خواهد بود. برادران وارنر اعلام کرد که دنباله فیلم Godzilla vs Kong که در حال حاضر نامی ندارد، در تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۲۴ (۲۵ اسفند ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم بدون نام قرار است از تابستان امسال در کشور استرالیا آغاز شود.

گفته می‌شود که این فیلم احتمالی، ممکن است Son of Kong نام داشته باشد و آدام وینگارد، کارگردان فیلم Godzilla vs Kong وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. همچنین دن استیونز، بازیگر سریال Legion نقش اصلی دنباله فیلم Godzilla vs Kong را بر عهده گرفته است. در حال حاضر جزئیات و اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات فیلم بعدی دنیای سینمایی MonsterVerse در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که این فیلم قرار است به داستان کینگ کونگ پس از حوادث فیلم Godzilla vs Kong بپردازد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده