نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۹ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۲

تلاش جیسون موموآ برای حفاظت از خانواده در تیزر فصل سوم سریال See

شبکه‌ی اپل تی‌وی پلاس با پخش یک تیزر تازه از سریال See اعلام کرد که طرفدارها چه زمانی می‌توانند به تماشای فصل سوم و پایانی آن بنشینند.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه آنلاین اپل تی‌وی پلاس از پایان سریال اکشن علمی-تخیلی See (دیدن) با نقش‌آفرینی جیسون موموآ با فصل سوم خبر داده است. سومین فصل این سریال درام شامل ۸ قسمت خواهد بود و پخش آن از تاریخ ۲۶ اوت (۷ شهریور) آغاز می‌شود. یک تیزر تریلر تازه از فصل ۳ سریال نیز پخش شده است و آخرین نبردی را نشان می‌دهد که بابا واس باید در راه حفاظت از خانواده با آن روبه‌رو شود.

دانلود از آپارات

جاناتان تروپر، شورانر و تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال See در بیانیه‌ای گفت: «ما برای نمایش آخرین فصل حماسی سریال هیجان‌زده هستیم که نه‌تنها مطابق انتظار طرفدارها شامل اکشن خیره‌کننده و درام پرشور است، بلکه از نظر ما یک فرجام بسیار رضایت‌بخش برای داستان ارائه می‌دهد. خلق دنیایی با محوریت فقدان بینایی چالش منحصربه‌فردی بود که در سایه‌ی همکاری جدی و پرشور یک تیم فوق‌العاده بااستعداد و متنوع در جلو و پشت دوربین محقق شد. این نمایش ماحصل کار قلبی همه‌ی عوامل بوده است و تا ابد به‌خاطر این استقبال بی‌نظیر از بیننده‌های سراسر جهان سپاسگزاریم».

سریال See یکی از پرمخاطب‌ترین آثار اپل تی‌وی پلاس است و وقایع آن در آینده‌ی دور رخ می‌دهد که بشریت توانایی دیدن جهان با چشم‌های خود را از دست داده است. این سریال ماجراهای یک رهبر شجاع با نام بابا واس را روایت می‌کند که پدر دوقلوهایی با توانایی دیدن است و باید از قبیله‌ی خود دربرابر تهدیدها محافظت کند. جیسون موموآ نقش بابا واس، الفری وودارد نقش پاریس، هرا هیلمار نقش ماگرا، سیلفیا هوکس نقش ملکه کین، کریستیان کامارگو نقش تاماکتی جون، آرچی مدکوی نقش کوفون و نستا کوپر نقش هانیوا را در سریال دیدن ایفا می‌کنند.

در خلاصه‌ی داستان فصل سوم سریال علمی-تخیلی See می‌خوانیم: «تقریبا یک سال از شکست ادو توسط برادرش و خداحافظی بابا واس با خانواده‌ی خود برای زندگی در جنگل‌های دورافتاده می‌گذرد. بااین‌حال زمانی‌که یک دانشمند تریوانتی نوع مرگبار و جدیدی از سلاح‌های وابسته به بینایی تولید می‌کند که تهدیدی برای آینده‌ی بشریت به‌حساب می‌آیند، بابا واس به پایا بازمی‌گردد تا بار دیگر از قبیله‌ی خود دربرابر تهدید تازه محافظت کند».

استیون نایت، نویسنده‌ی نامزد جایزه‌ی اسکار فیلم‌ Dirty Pretty Things (چیزهای زیبای کثیف) و فیلم The Girl in the Spider's Web (دختری در تار عنکبوت)، فیلم‌نامه‌ی برخی از اپیزودهای فصل سوم سریال See را به رشته‌ی تحریر در می‌آورد. استیون نایت و فرانسیس لارنس به‌همراه پیتر چرنین، جنو توپینگ، جاناتان تروپر و جیم رو از شرکت‌های چرنین اینترتینمنت و انداور کانتنت به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال درام فعالیت می‌کنند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده