نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۸ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۴

تمدید سریال The Old Man با بازی جف بریجز برای فصل دوم

شبکه FX اعلام کرد که سریال The Old Man با بازی جف بریجز که با تحسین منتقدان و بینندگان مواجه شده، برای فصل دوم تمدید شده است.

مدتی می‌شود که پخش سریال The Old Man از شبکه FX آغاز شده است. این سریال در ۷ قسمت تولید شده و تاکنون ۳ قسمت از آن پخش شده است و این سریال توانسته با تحسین منتقدان و بینندگان شبکه FX مواجه شود. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال پیرمرد برای یک فصل دیگر باز خواهد گشت. شبکه FX از تمدید سریال The Old Man برای فصل دوم خبر داده است تا طرفداران این سریال تا حدودی غافلگیر شوند.

سریال The Old Man اقتباسی از رمانی به همین نام اثر توماس پری است. این سریال درام اکشن داستان دن چیس، مأمور سابق سازمان CIA با بازی جف بریجز را دنبال می‌کند کارش را رها کرده است و برای دهه‌ها به‌شکل مخفیانه زندگی می‌کند. وقتی یک قاتل رد چیس را می‌زند و سعی در کشتنش می‌کند، او از مخفیگاه خود بیرون می‌آید. پس از آن دشمنان بیشتری از جمله معاون عملیاتی سازمان ضدجاسوسی FBI، دست‌نشانده‌ی او یک مأمور ویژه و پیمانکاری مرگبار به‌دنبال این مأمور سابق CIA می‌افتند.

جف بریجز در نقش دن چیس، جان لیسگو، عالیه شوکت، ای.جی. بونیلا، بنگا آکینابه، امی برنمن، بیل هک، لیم لوبانی، کنث میچل، نوید نگهبان و پژ وحدت، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Old Man حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جاناتان ای استینبرگ و رابرت لوین وظیفه ساخت سریال پیرمرد را بر عهده دارند و دو قسمت اول این سریال توسط جان واتس، کارگردان سه‌گانه اخیر فیلم‌ مرد عنکبوتی کارگردانی شده است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فصل دوم سریال The Old Man در دسترس نیست.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده