نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۸ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۱

کارگردانی فیلم جدید نتفلیکس و میلی بابی براون توسط برادران روسو

فیلم The Electric State به کارگردانی برادران روسو و با بازی میلی بابی براون حالا قرار است از شبکه نتفلیکس پخش شود. کریس پرت در حال مذاکره برای حضور در این فیلم است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم The Electric State خانه جدیدی پیدا کرده است. نتفلیکس اعلام کرد که حق تولید و پخش این فیلم را که بودجه بزرگی خواهد داشت، خریداری کرده است. همچنین جو و آنتونی روسو وظیفه کارگردانی فیلم The Electric State را بر عهده گرفته‌اند. علاوه‌براین، میلی بابی براون، بازیگر سریال Stranger Things قرار است نقش اصلی این فیلم علمی تخیلی را بازی کند. همچنین کریس پرت که سابقه همکاری با برادران روسو را دارد، در حال مذاکره با نتفلیکس برای حضور در فیلم The Electric State است.

علاوه‌براین، کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی که پیش از این با برادران روسو برای نوشتن فیلمنامه‌های ۴ فیلم دنیای سینمایی مارول که شامل فیلم Captain America: Winter Soldier، فیلم Captain America: Civil War، فیلم Avengers: Infinity War و فیلم Avengers: Endgame می‌شود، همکاری کرده بودند، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Electric State را بر عهده دارند. این فیلم علمی تخیلی در ابتدا قرار بود در سالن‌های سینما توسط یونیورسال اکران شود، اما نتفلیکس حق پخش آن را خریداری کرده است.

برادران روسو

گفته می‌شود که فیلم The Electric State اکنون قرار است با بودجه‌ای در حدود ۲۰۰ میلیون دلار ساخته شود که مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم علمی تخیلی از اکتبر امسال (مهر یا آبان) در استودیوی فیلمسازی پاین‌وود در آتلانتا آغاز خواهد شد. برادران روسو پیش از این با نتفلیکس در فیلم The Gray Man با بازی رایان گاسلینگ، کریس ایوانز و آنا د آرماس، همکاری کرده‌اند که این فیلم‌ که پر هزینه‌ترین فیلم تاریخ این شبکه است، به‌زودی از نتفلیکس پخش خواهد شد.

میلی بابی براون در این فیلم علمی تخیلی و ماجراجویی نقش یک دختر نوجوان را بازی می‌کند که پس از دوستی با یک ربات متوجه می‌شود که او توسط برادر گمشده‌اش فرستاده شده است. اتفاقات این رمان در یک دنیای پسا آخرالزمانی در اواخر دهه ۹۰ میلادی جریان دارد و حال این دختر با این ربات یک ماجراجویی به سراسر کشور را برای یافتن برادرش آغاز می‌کند که در طول آن با خطرات و مشکلات زیادی مواجه خواهد شد. فیلم The Electric State اقتباسی از رمانی تحسین شده به همین نام اثر سایمون استالنهاگ خواهد بود.

کریس پرت نشسته روی نیمکت در فیلم The Tomorrow War

علاوه‌بر سریال Stranger Things، میلی بابی براون طی این سال‌ها در آثار دیگری چون فیلم Enola Holmes، فیلم Godzilla: King of the Monsters و فیلم Godzilla vs. Kong نیز به ایفای نقش پرداخته است. براون برای بازی در نقش انولا هلمز در فیلم Enola Holmes 2 بازگشته است و هم‌اکنون در پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم Damsel حضور دارد که این فیلم در سال ۲۰۲۳ از نتفلیکس پخش خواهد شد. براون احتمالا در فصل پنجم و پایانی سریال Stranger Things نیز حضور خواهد داشت.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده