نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۸ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۷

اعلام تاریخ اکران فیلم Ghostbusters 4

سونی پیکچرز به‌تازگی تاریخ اکران فیلم Ghostbusters 4 را تایید و اعلام کرده است که این فیلم اکشن کمدی زودتر از انتظار طرفداران اکران خواهد شد.

پاییز سال گذشته بود که فیلم Ghostbusters: Afterlife روی پرده‌های سینما رفت و به موفقیت چشمگیری دست پیدا کرد. در ادامه سونی پیکچرز در اردیبهشت امسال ساخت فیلم Ghostbusters 4 را تایید و اعلام کرد. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران دنباله فیلم شکارچیان روح اعلام شده است. سونی پیکچرز اعلام کرد که فیلم Ghostbusters 4 در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۳ (۲۹ آذر ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

انتظار می‌رود جیسون رایتمن، کارگردان فیلم Ghostbusters: Afterlife برای کارگردان قسمت جدید فیلم Ghostbusters بازگردد. ماه گذشته در Ghostbusters Day، ریتمن و جیل کنان، نویسنده قسمت سوم و چهارم فیلم شکارچیان روح تایید کردند که پایان فیلم Ghostbusters: Afterlife درواقع اشاره به این داشته است که اتفاقات دنباله آن مانند فیلم‌های اصلی به شهر نیویورک و ساختمان آتش‌نشانی باز خواهد گشت. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات این فیلم در دسترس نیست.

همچنین هنوز حضور هیچ بازیگری در فیلم Ghostbusters 4 تایید و اعلام نشده است، اما می‌توان انتظار داشت که بازیگران اصلی قسمت سوم در این قسمت نیز بازگردند. فیلم Ghostbusters: Afterlife که توانست نقدهای نسبتا مثبتی را دریافت کند، توانست بیش از ۱۹۷/۳ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند که این فروش شامل بیش از ۱۲۹/۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۶۸ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده