نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۷ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۷

پایان فیلم Doctor Strange 2 احتمال داشت کمی‌ تاریک‌تر باشد

به‌تازگی مایکل والدرون در مورد وجود یک پایان متفاوت و تاریک‌تر برای فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness صحبت کرده است.

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness به‌تازگی به برنامه‌های شبکه دیزنی پلاس اضافه شده است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پایان فیلم Doctor Strange 2 احتمال داشت کمی متفاوت‌تر باشد. ادامه متن ممکن است پایان فیلم را برای شما فاش کند. طبق Director's Commentary منتشر شده از فیلم دکتر استرنج 2، مایکل والدرون، نویسنده فیلمنامه فیلم در مورد اعضای ایلومیناتی و همچنین وجود یک پایان نسبتا متفاوت برای این فیلم صحبت کرده است.

والدرون در مورد نسخه متفاوت پایان فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness گفت: «زمانی‌که استرنج در جهان Incursion به دام می‌افتاد، سپس نسخه شوم استرنج به دور او می‌چرخد و در ادامه چشم سوم دکتر استرنج MCU باز می‌شود.» والدرون در ادامه اضافه کرد برای خلق این لحظه، خنده وینسنت پرایس را می‌شنیده است که درواقع به‌عنوان نماد ترسناک موزیک ویدیو Thriller اثر مایکل جکسون یاد می‌شود.

شارلیز ترون در نقش کلیا و بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج در صحنه پس از پایان فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness

این پایان تا حدی می‌توان گفت که تا حدودی بهتر از پایان اصلی فیلم است، اما می‌توان حدس زد که ایده این کلیف‌هنگر کنار گذاشته شده است؛ زیرا احتمال داشت این صحنه مثل گیر افتادن لوکی در واقعیت دیگری باشد، اما باز هم جالب بود که چگونه یک نسخه شیطانی استرنج می‌توانست باعث سقوط استرنج MCU در دنیای دیگری شود. البته در صورتی این پایان ساخته می‌شد، در آن زمان دیگر نمی‌توانستیم شاهد حضور کلیا با بازی شارلیز ترون در پایان فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness باشیم. پایان اسپویل

البته این نسخه از پایان فیلم Doctor Strange 2 ظاهرا هرگز فیلم‌برداری هم نشده است و بدین ترتیب نباید منتظر پخش آن به‌عنوان یک صحنه حذف شده باشیم. همچنین پایان اصلی فیلم تقریبا برای آینده این شخصیت مناسب‌تر به‌نظر می‌رسد. در هر حال سوالات زیادی در مورد موارد حذف شده فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness وجود دارد و احتمال دارد طی روزهای آینده اطلاعات بیشتری منتشر شود.

بندیکت کامبربچ، الیزابت اولسن، بندیکت وانگ، چیویتل اجیوفور، ریچل مک‌آدامز، سوچیل گومز، پاتریک استوارت، انسون مونت، لاشانا لینچ، هایلی اتول و مایکل استولبارگ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. سم ریمی، کارگردان سه‌گانه فیلم Spider-Man و سه‌گانه فیلم Evil Dead، وظیفه کارگردانی و مایکل والدرون، سازنده سریال Loki وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Doctor Strange 2 را بر عهده داشته‌اند.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده