نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۷ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۶

اشاره به بازگشت یک شخصیت شرور در خلاصه داستان فیلم Max Max جدید

به‌تازگی خلاصه داستان رسمی فیلم Furiosa منتشر شده است که در آن شاهد تایید بازگشت شخصیت شرور و منفی ایمورتان جو در این فیلم اکشن هستیم.

از ماه گذشته مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Furiosa در استرالیا رسما آغاز شد. این فیلم درواقع قسمت اسپین‌آف و پیش درآمد فیلم Mad Max: Fury Road است که تمرکز این فیلم اکشن قرار است روی گذشته شخصیت ایمپریتر فیوروسا باشد که در این فیلم قرار است با نسخه جوانی این شخصیت ملاقات کنیم. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین خلاصه داستان فیلم Furiosa منتشر شده است که به بازگشت یک شخصیت شرور و منفی اشاره می‌کند.

برادران وارنر اخیرا خلاصه داستان فیلم Furiosa را منتشر کرده است که در این خلاصه داستان دید بهتری از ماجراجویی ایمپریتر فیوروسا جوان در این فیلم هستیم تا شاهد تبدیل شدنش به نسخه شارلیز ترون در فیلم Mad Max: Fury Road باشیم. همچنین در طول این خلاصه داستان بازگشت شخصیت شرور و منفی ایمورتان جو تایید شده است که پیش از این شاهد حضور در فیلم مد مکس: جاده خشم بودیم. طبق خلاصه داستان فیلم Furiosa:

«پس از سقوط جهان، فیوروسا جوان از Green Place of Many Mothers دزدیده می‌شود و به‌دست گروه بزرگی از Biker Hordeها به رهبری Warlord Dementus می‌افتد. آن‌ها در حال گذشت و گذار در دنیای ویستلند هستند که با سیتادل مواجه می‌شوند که توسط ایمورتان جو ایجاد شده است. درحالی‌که این دو شخصیت ظالم جنگ بزرگی را برپا می‌کنند، فیوروسا باید از امتحان‌های زیادی جان سالم به‌ در ببرد؛ زیرا او به‌دنبال یافتن راهی برای رفتن به خانه است.»

شارلیز ترون در نقش فیوروسا با اسنایپری در دست در کنار تانکر آب در فیلم Mad Max: Fury Road

آنیا تیلور جوی نقش نسخه جوانی ایمپریتر فیوروسا را در فیلم Furiosa بر عهده دارد و در این فیلم قرار نیست شاهد بازگشت شارلیز ترون باشیم. همچنین کریس همسورث در نقش شرور و منفی اصلی فیلم و تام برک، دیگر بازیگران فیلم جدید مد مکس هستند. جرج میلر وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم Mad Max را بر عهده دارد که نیکو لاتوریس در نوشتن فیلمنامه آن به میلر کمک خواهد کرد.

فیلم Furiosa برای اکران در تاریخ ۲۴ می ۲۰۲۴ (۴ خرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. فیلم Mad Max: Fury Road در سال ۲۰۱۵ روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد ۳۷۵.۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. همچنین این فیلم موفق شد ۶ جایزه اسکار را نیز دریافت کند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده