نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۸

پیوستن اما رابرتس به جمع بازیگران فیلم مادام وب دنیای مرد عنکبوتی

اما رابرتس،‌ بازیگر سریال American Horror Story پس از توافق با سونی پیکچرز به جمع بازیگران فیلم Madame Web از دنیای مرد عنکبوتی اضافه شده است.

سونی پیکچرز در حال ساخت فیلمی براساس شخصیت مادام وب است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده است. اما رابرتس،‌ بازیگر سریال داستان ترسناک آمریکایی، پس از توافق با سونی پیکچرز قرار است در فیلم Madame Web از دنیای مرد عنکبوتی این استودیو نقش‌آفرینی کند. اطلاعاتی از نقش رابرتس در این فیلم در دسترس نیست، اما منابع نزدیک می‌گویند که او نقش مرموزی را در فیلم بر عهده دارد.

علاوه‌بر رابرتس، داکوتا جانسون در نقش مادام وب، سیدنی سوئینی، سلست اوکانر، ایزابلا مرسد و طاهر رحیم، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون برای حضور در فیلم Madame Web با سونی پیکچرز قرارداد همکاری امضا کرده‌اند. منابع نزدیک به فیلم می‌گویند که به‌دلیل قدرت‌های ذهنی که مادام وب دارد، او قرار است اساسا در نقش نسخه دکتر استرنج دنیای سونی ظاهر شود. فیلم Venom: Let There Be Carnage در سال گذشته اکران شد که این فیلم توانسته در گیشه جهانی بیش از ۵۰۰ میلیون دلار فروش کند.

Madame Web

فیلم Morbius جدیدترین فیلم دنیای مرد عنکبوتی سونی است که تنها ۱۶۳/۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد، اما به‌نظر نمی‌رسد که باعث کند شدن برنامه سونی شود. اس‌جی کلارکسون، کارگردان دو قسمت از سریال Jessica Jones و دو قسمت از سریال The Defenders وظیفه کارگردانی فیلم Madame Web را بر عهده دارد. وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده مت سازاما و بورک شارپلس، سازندگان سریال Lost in Space و نویسنده فیلمنامه فیلم Morbius، به‌همراه کرم سانگا خواهد بود.

علاوه‌بر سریال American Horror Story، اما رابرتس سابقه بازی در آثاری چون فیلم Scream 4، فیلم We're the Millers، سریال Scream Queens، فیلم The Hunt، فیلم Holidate، فیلم Nerve، فیلم Wild Child، فیلم Nancy Drew و فیلم Aquamarine را نیز داشته است. از آثار آینده رابرتس می‌توان به فیلم Maybe I Do و فیلم About Fate اشاره کرد و او همچنین قرار است در فیلم Returns جلوی دوربین برود.

فیلم Madame Web برای اکران در تاریخ ۷ ژوئیه ۲۰۲۳ (۱۶ تیر ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است. همچنین فیلم Kraven the Hunter قرار است در تاریخ ۱۳ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۳ دی ۱۴۰۱) اکران شود و فیلم El Muerto به‌عنوان اولین فیلم ساخته شده براساس دنیای مارول با محوریت شخصیت لاتین، در تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۲ دی ۱۴۰۲) اکران خواهد شد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده