نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۳

حضور کمدین برنده جایزه امی در فصل پایانی سریال Better Call Saul

کارول برنت، کمدین و بازیگر برنده ۶ جایزه امی به‌عنوان بازیگر مهمان در بخش دوم فصل پایانی سریال Better Call Saul حضور خواهد داشت.

پخش نیمه دوم فصل پایانی سریال Better Call Saul از روز دوشنبه، ۱۱ جولای (سه‌شنبه، ۲۱ تیر به وقت ایران) آغاز خواهد شد که دقیقا ۲ هفته دیگر خواهد بود. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون با خبر شدیم که بازیگر جدید دیگری در فصل پایانی این سریال محبوب و تحسین شده حضور خواهد داشت. کارول برنت، کمدین و بازیگر برنده ۶ جایزه امی به‌عنوان بازیگر مهمان در بخش دوم فصل ششم سریال Better Call Saul حضور دارد و او نقش شخصیتی به‌نام ماریون را بازی کرده است.

کارول برنت

برنت در واکنش به این خبر که توسط شبکه AMC منتشر شده، گفت که او بسیار هیجان‌زده است که بخشی از این سریال بوده است. پیش از این بازگشت برایان کرانستون و آرون پال به‌عنوان بازیگر مهمان در فصل پایانی سریال Better Call Saul تایید شده بود که این دو بازیگر بار دیگر نقش والتر وایت و جسی پینکمن را قرار است بازی کنند که می‌توان انتظار داشت که در اواخر سریال شاهد حضور آن‌ها باشیم. در حال حاضر جزئیات بیشتری در دسترس نیست.

فصل ششم و پایانی سریال Better Call Saul در ۱۳ قسمت تولید شده که ۷ قسمت اول در قالب بخش اول از شبکه AMC پخش شده‌اند که نیمه اول با یک کلیف‌هنگر و صحنه شوکه کننده به پایان رسید و بخش دوم فصل پایانی سریال بهتره با ساول تماس بگیری دارای ۶ قسمت خواهد بود. قسمت پایانی فصل ششم سریال Better Call Saul در روز دوشنبه، ۲۴ آگست (سه‌شنبه ۲۵ مرداد به وقت ایران) از شبکه AMC پخش خواهد شد. 

باب ادنکیرک در نقش جیمی مک‌گیل، ریا سیهورن در نقش کیم وکسلر، جاناتان بنکس در نقش مایک ارمنترات، جیانکارلو اسپوزیتو در نقش گاس فرینگ، مایکل ماندو در نقش ناچو و تونی دالتون در نقش لالو، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل پایانی سریال Better Call Saul حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. مانند پنج فصل گذشته، وظیفه ساخت فصل پایانی سریال Better Call Saul بر عهده وینس گیلیگان و پیتر گولد خواهد بود. 


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده