نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۵ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۴

تایید اشاره به شخصیت دکتر دووم در فیلم Doctor Strange 2

به‌تازگی تهیه‌کننده فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness نظریه اشاره به شخصیت دکتر دووم در این فیلم را تایید کرده است.

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness به‌تازگی به برنامه‌های شبکه دیزنی پلاس اضافه شده است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از نظریه‌های فیلم Doctor Strange 2 تایید شده است. به‌تازگی تفسیر صوتی کارگردان فیلم دکتر استرنج 2 منتشر شده است که در آن سم ریمی، کارگردان فیلم و ریچی پالمر، تهیه‌کننده در مورد این فیلم صحبت می‌کنند که حاوی یک نکته جالب است.

ادامه متن ممکن است بخشی از داستان و اتفاقات فیلم را برای شما فاش کند. در یک صحنه از فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness شاهد ورود رید ریچاردز با بازی جان کرازینسکی هستیم که بخشی از اعضای ایلومیناتی است. او درواقع با دستگاهی به این مکان تلپورت می‌شود که بسیاری از طرفداران اعتقاد داشتند این دستگاه درواقع توسط دکتر دووم ساخته شده و به این شخصیت اشاره دارد. حالا پالمر در این فایل صوتی این اشاره را تایید کرده است.

گروه ایلومیناتی با اسکارلت ویچ روبه‌رو می‌شود در فیلم دکتر استرنج ۲

پالمر گفت: «لباسی که رایان مینردینگ طراحی کرده، واقعا طراحی خاص و هیجان‌انگیزی دارد. ما برای طراحی دستگاه تله‌پورتی که او برای وارد شدن به صحنه استفاده می‌کند، از کمیک Time Platform شخصیت دکتر دووم الهام گرفتیم.» تاکنون حضور دکتر دووم به شکل رسمی در دنیای سینمایی مارول تایید نشده است، اما باتوجه‌به ساخت فیلم Fantastic Four، احتمال دارد درنهایت شاهد ارتباطی بین این ارجاع باشیم و البته دووم می‌تواند شخصیت منفی بزرگ بعدی MCU باشد. بااین‌حال، تنها زمان جواب سوالات ما را خواهد داد. پایان اسپویل

بندیکت کامبربچ، الیزابت اولسن، بندیکت وانگ، چیویتل اجیوفور، ریچل مک‌آدامز، سوچیل گومز، پاتریک استوارت، انسون مونت، لاشانا لینچ، هایلی اتول و مایکل استولبارگ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. سم ریمی، کارگردان سه‌گانه فیلم Spider-Man و سه‌گانه فیلم Evil Dead، وظیفه کارگردانی و مایکل والدرون، سازنده سریال Loki وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Doctor Strange 2 را بر عهده داشته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده