نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۴ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۳

اسپین‌آف سریال Stranger Things متفاوت‌تر از انتظار طرفداران خواهد بود

برادران دافر در مصاحبه جدید خود گفته‌اند که اسپین‌آف سریال Stranger Things تقریبا با آن چیزی که طرفداران و حتی نتفلیکس فکر می‌کنند، متفاوت‌تر خواهد بود.

دو قسمت پایانی فصل چهارم سریال Stranger Things در قالب بخش دوم در تاریخ ۱ ژوئیه (۱۰ تیر) از شبکه نتفلیکس خواهند شد. همچنین می‌دانیم که این سریال برای فصل پنجم و پایانی تمدید شده است، اما ظاهرا یک اسپین‌آف براساس سریال اتفاقات ناآشنا نیز در دست ساخت است. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سازندگان سریال اطلاعات جدیدی در مورد اسپین‌آف سریال Stranger Things منتشر کرده‌اند.

مت و راس دافر، سازندگان سریال Stranger Things در مصاحبه با ورایتی در مورد آنچه که طرفداران می‌توانند در مورد اسپین‌آف این سریال انتظار داشته باشند، صحبت کرده‌اند. زمانی‌که از آن‌ها سوالی پرسیده شد که آیا آن‌ها پس از پایان ساخت فصل پنجم و پایانی سریال Stranger Things به سراغ پروژه معرفی نشده و جدید خود خواهند رفت یا خیر، گفتند که احتمالا این موضوع اتفاق خواهد افتاد. راس دافر در این رابطه ضمن شفاف‌سازی گفت:

برادران دافر در پشت صحنه فصل سوم سریال Stranger Things

«نسخه‌ای از سریال به‌صورت موازی با فصل پنجم وجود دارد که در حال توسعه همزمان هستند، اما هرگز آن‌ها را همزمان جلوی دوربین نخواهیم برد. فکر می‌کنم زمانی‌که جلوه‌های بصری فصل پنجم را تکمیل کردیم، من و مت شروع به بررسی و کنکاش در مورد پروژه دیگر می‌کنیم و کار روی آن را شروع خواهیم کرد.» مت دافر در ادامه اضافه کرد:

«دلیل اینکه ما کاری تاکنون انجام نداده‌ایم این است که شما نمی‌خواهید به دلایل اشتباه آن را انجام دهید و دقیقا مثل این است که بگویم آیا این چیزی است که بدون توجه‌به اینکه به سریال Stranger Things مرتبط باشد، می‌خواهم بسازم یا نه؟ حتی اگر عنوان Stranger Things را از آن حذف کنیم، من در مورد این پروژه بسیار هیجان‌ زده‌ام. اما این با آنچه که هرکسی از جمله نتفلیکس انتظار دارد، متفاوت‌تر خواهد بود.»

در حال حاضر نتفلیکس هنوز به شکل رسمی ساخت اسپین‌آف سریال Stranger Things را تایید نکرده است و این پروژه هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار دارد. بااین‌حال، اکنون اطلاعات بیشتری از این پروژه در دسترس نیست.


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده