نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۴ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۱

تایید بازگشت مارول استودیو به نمایشگاه کامیک کان سن دیگو

کوین فایگی، رئیس مارول استودیو به‌صورت رسمی بازگشت این استودیو به نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال را تایید کرد.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول استودیو به نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال باز خواهد گشت. کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در طول کنفرانس خبری فیلم Thor: Love and Thunder در مصاحبه با اش کروسان، خبرنگار ScreenRant تایید کرد که مارول استودیو در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال باز خواهد گشت و دارای یک پنل خواهد بود. نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2022 قرار است به شکل حضوری در ماه ژوئیه (تیر-مرداد) برگزار شود.

مارول استودیو پس از اینکه در سال ۲۰۱۸ حضور نداشت، آخرین‌بار در سال ۲۰۱۹ در سن دیگو کامیک کان دارای پنل بود و پس از همه‌گیری ویروس کرونا و برگزاری کامیک کان سن دیگو به شکل مجازی، مارول استودیو دیگر حضوری در این رویداد نداشته است. کوین فایگی اخیرا از نزدیک بودن پایان فاز چهارم دنیای سینمایی مارول و رونمایی از خط داستانی آینده این مجموعه خبر داده است و به‌نظر می‌رسد که طرفداران می‌توانند در رویداد کامیک کان سن دیگو منتظر اخبار هیجان‌انگیزی باشند.

کوین فایگی

در کامیک کان سال ۲۰۱۹ شاهد رونمایی از فاز چهارم MCU بودیم و می‌توان انتظار داشت که به فاز پنجم دنیای سینمایی مارول در کامیک کان اشاره شود. در سال ۲۰۱۹ شاهد معرفی فیلم‌هایی مثل فیلم Black Widow، فیلم Shang-Chi، فیلم Eternals، فیلم Fantastic Four و فیلم Blade به‌همراه معرفی سریال‌هایی چون سریال وانداویژن و سریال لوکی بودیم.البته هنوز آثار بیشتری از فاز چهارم MCU مثل فیلم Black Panther 2، فیلم Guardians of the Galaxy 3 و فیلم The Marvels و سریال‌هایی مثل سریال She Hulk و سریال Secret Invasion باقی‌مانده‌اند.

همچنین تمرکز فاز چهارم دنیای سینمایی مارول روی مولتی‌ورس و شخصیت کانگ فاتح بوده است، اما کوین فایگی اخیرا فاش کرده که خط داستانی بعدی از هم‌اکنون در حال شکل گرفتن است و اشاره‌هایی به آن در آثار مختلف MCU شده است. در هر حال به‌زودی می‌توانیم شاهد اطلاعات بیشتری از آثار آینده دنیای سینمایی مارول باشیم.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده