نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۳

مشخص شدن بازیگران اصلی ریبوت فیلم Spy Kids نتفلیکس

نتفلیکس در حال ساخت ریبوت فیلم Spy Kids است و حالا بازیگران اصلی این فیلم کمدی اکشن مشخص و اعلام شده‌اند.

مدتی پیش بود که نتفلیکس از ساخت ریبوت فیلم Spy Kids خبر داد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران اصلی این فیلم کمدی اکشن انتخاب و معرفی شده‌اند. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، زکری لی وای با سابقه بازی در فیلم Shazam، جینا رودریگز با سابقه بازی در فیلم Annihilation، اورلی کارگانیلا با سابقه بازی در فیلم Yes Day و کانر استرسن، بازیگر تازه‌کار، چهار بازیگری هستند که قرار است نقش‌های اصلی ریبوت فیلم بچه‌های جاسوس را بازی کنند.

شزم در حال استفاده از قدرتش در پوستر فیلم فیلم Shazam

رابرت رودریگز که پیش از این وظیفه کارگردانی هر چهار قسمت فیلم بچه‌های جاسوس را بر عهده داشته‌، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه ریبوت فیلم Spy Kids نیز بازگشته است که نیکلاس لوپز در نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن کمدی به رودریگز کمک می‌کند. رودریگز پیش از این فیلم We Can Be Heroes را برای نتفلیکس کارگردانی کرده بود که درواقع این فیلم با الهام از سری بچه‌های جاسوس ساخته شده بود و نتفلیکس به ساخت دنباله این فیلم کمدی اکشن چراغ سبز نشان داده که قابل انتظار است رودریگز برای کارگردانی فیلم We Can Be Heroes 2 بازگردد.

داستان قسمت جدید فیلم Spy Kids از جایی آغاز می‌شود که فرزندان بزرگترین ماموران مخفی جهان ناخواسته به یک بازیساز قدرتمند کمک می‌کنند تا ویروس کامپیوتری را آزاد کند که به او دسترسی و کنترل فناوری‌ خطرناکی را می‌دهد و باعث می‌شود که حالا خود کودکان جاسوس شوند تا والدین خود و جهان را نجات دهند. در حال حاضر جزئیات بیشتری در دسترس نیست، اما رودریگز برنامه نسبتا شلوغی دارد. او اخیرا سه قسمت از سریال The Book of Boba Fett را کارگردانی کرده و همچنین فیلم Hypnotic با بازی بن افلک را جلوی دوربین برده است.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده