نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۹

اعلام تاریخ پخش فصل سوم انیمیشن Solar Opposites

شبکه هولو سرانجام با انتشار یک تریلر تاریخ پخش فصل سوم انیمیشن Solar Opposites را تایید و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش فصل سوم سریال Solar Opposites تایید و اعلام شده است. شبکه هولو اعلام کرد که فصل سوم این انیمیشن سریالی قرار است در تاریخ ۱۳ ژوئیه (۲۲ تیر) از این سرویس استریم پخش شود. همچنین تریلر فصل سوم انیمیشن Solar Opposites منتشر شده است که در طول تریلر شاهد پخش صحنه‌هایی از اتفاقات فصل جدید این سریال انیمیشنی بزرگسالانه هستیم و در ادامه می‌توانید این تریلر را ازطریق یوتیوب هولو تماشا کنید.

جاستین رویلند، یکی از خالقان سریال Rick and Morty (ریک و مورتی)، به‌همراه مایک مک‌ماهان وظیفه ساخت سریال Solar Opposites را بر عهده دارند. در ابتدا شبکه هولو دستور ساخت ۱۶ قسمت از سریال Solar Opposites را صادر کرده بود که این ۱۶ قسمت در قالب دو فصل هشت قسمتی تولید و پخش شدند. برخلاف دو فصل اول، فصل سوم سریال مخالفان خورشیدی در ۱۲ قسمت تولید شده است. همچنین اولین پوستر فصل سوم انیمیشن Solar Opposites منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

پوستر فصل سوم انیمیشن Solar Opposites

جاستین رویلند در نقش کوروو، توماس میدلتیچ در نقش تری، شان جیامبرونی در نقش یامی‌لاک، ماری مک در نقش جسی، سگان مک‌ماهان در نقش پیوپا، اندی دالی در نقش تیم و کریستینا هندریکس در نقش چری، از جمله صداپیشگانی هستند که در سریال Solar Opposites حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. همچنین انیمیشن مخالفان خورشیدی برای فصل چهارم تمدید شده است که فصل چهارم این سریال انیمیشنی قرار است در ۱۲ قسمت تولید و در سال ۲۰۲۳ از شبکه هولو پخش شود.


منبع AVClub
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده